5 Reacties

één maand geleden

Is ze aanspreekbaar? Onze dochter had night terrors en was eigenlijk aan het slapen maar huilde heel hard. Ze was agressief zelfs terwijl ze heel rustig is. Wat zegt ze er zelf.over als je ernaar vraagt? Hoe erg is het om tijdelijk bij haar in bed te liggen of evt matras ernaast? Sterkte! Ik hoop dat het snel beter gaat!🌺

één maand geleden

Reactie op Dilli

Is ze aanspreekbaar? Onze dochter had night terrors en was eigenlijk aan he ...
Ze is zeker aanspreekbaar. Ze zegt zelf gewoon: ik was wakker en jou roepen. Soms heeft ze dorst, wil ze een knuffel, zegt ze alleen dat ze van ons houdt, knuffel kwijt, sterrenhemel aan… we hebben alles al gehoord. Ze was de eerste 2 jaar van haar leven al een mega slechte slaper dus ik zou graag weer eens een langere periode de nacht door kunnne slapen😅 ik slaap zelf niet als ze bij mij of ik bij haar lig. En daarnaast hebben we dus nog een baby☺️

één maand geleden

Reactie op Babydekker#2

Ze is zeker aanspreekbaar. Ze zegt zelf gewoon: ik was wakker en jou roepen ...
Oh heftig met een baby erbij. Hoe oud is de baby? Kan het een aandachtsdingetje zijn omdat ze jullie nu moet delen? Wij hebben naast de oudste van 3 nu een baby van 6 weken. Wij merken dat de oudste hier moeite mee heeft en zich meer als baby gaat gedragen ineens (vaker en meer huilen, niet meer plassen op po, 100 boekjes willen lezen voor het slapen ipv meteen te gaan slapen etc.). Mocht dit zo zijn: Zorgen dat er momenten zijn dat ze exclusieve aandacht krijgt, meer dan nu even tijdelijk. Ik roep maar wat hoor.. ik snap zo goed dat je gewoon wilt kunnen slapen. Wat bij ons soms helpt bepaald gedrag te doorbreken is: 1. weekendje weg/logeren (ineens gaan dingen bij thuiskomst anders) 2. Sticker systeem met 4 nachten= 4 stickers niet ons roepen krijg je een ijsje/kado/naar zwembad oid 3. Bedlampje die ze zelf aan kan doen om wat te lezen? Ik slaap ook niet bij mn dochter in bed. Nooit gedaan ook.. dat gewiebel 🫣.

15 dagen geleden

Lees graag mee. Hier ook een peuter van 3 die elke nacht wakker wordt voor 'n beer die js gevallen oid. En 'n baby van 9 mnd die ook ineens sn nachts komt.. 🫣

13 dagen geleden

Lees graag mee. Mijn dochter wordt ook regelmatig wakker en wij willen niet bij haar gaan liggen want ik ben bang dat ze dan helemáál niet meer anders wil. Wij gaan er dus ook steeds heen. Vannacht moest ik er denk ik wel 7 keer uit en heb uiteindelijk nauwelijks meer geslapen.