37 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon in de verpakking zelf 🙄 lijkt wat minder mooi misschien maar vind het persoonlijk gewoon makkelijk en praktisch...

4 jaar geleden

In een doos die goed afsluit, ik vind het juist wel praktisch in een doos heb je tenminste niet tig doekjes in je hand als je er 1 nodig hebt 😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb hem in een doos, kan allebei. Is niet perse makkelijker of moeilijker

4 jaar geleden

Wij hadden eerst een katoenen hoesje met een leuke print ervoor. Maar wanneer de doekjes ook maar een beetje tegen het hoesje aankomen wordt heel het hoesje nat. Wij hebben nu ook gewoon de normale verpakking.

4 jaar geleden

Ik stop ze in een doos

4 jaar geleden

Doos is leuker en sluit goed af, maar doe al 3 jaar zonder 😂🙈🤪

4 jaar geleden

Oh nee gewoon het zakje zelf, doos vond ik zo irritant hihi

4 jaar geleden

Wij hadden een leuke doos bij de eerste gekocht en denk een week gebruikt😅 wij vinden het niet handig dus doen sindsdien gewoon zo uit de verpakking

4 jaar geleden

Wij hebben het gewoon in de verpakking zelf. Maar sommige verpakkingen zijn wel heel irritant, dan zou ik liever een doos hebben. Iets van stof lijkt me eigenlijk niet zo handig, wordt alleen maar vies.

4 jaar geleden

Ik heb er zo 1 Had bij de eerste, eerste een harde box. Maar dat werkte totaal niet. Doekjes bleven hangen en dan moet je met hand er tussen. Geen succes vond ik persoonlijk. Dit is soort zacht tasje en staat leuk op de commode
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Gewoon in de verpakking zelf, ik had bij de eerste zo doos van de Hema wat een ellende was dat 🤣 ik zag ergens de tip als de doekjes aan elkaar blijven hangen dan een elastiek om de verpakking te doen dan heb je telkens maar één doekje te pakken

4 jaar geleden

Ik heb een Zwitsal doosje! (Zwitsal verslaafd) haha

4 jaar geleden

ik heb bij mn eerste de eigen verpakking gebruikt maar nu zie ik het doosje van Liewood overal voorbijkomen en ik ben verliefd🙈

4 jaar geleden

Deze!

4 jaar geleden

Bij mijn eerste dochter heb ik ook een doos geprobeerd, maar die vloog idd al heel snel aan de kant :p nu koop ik doekjes van Action, water wipes, waarbij de sluiting zelf zo uit stevige plastic is, zodat het beter afsluit en niet uitdroogt. Heel handig!

4 jaar geleden

In een doos die goed afsluit, ik vind het juist wel praktisch in een doos h ...
Haha ja hier ook! Beetje te wild 😅

4 jaar geleden

Reactie op Ilsesophie

Ik heb er zo 1 Had bij de eerste, eerste een harde box. Maar dat werkte tot ...
Heel mooi! Heb je er ervaring mee? Want ben dus bang dat dit nat/vies wordt.

4 jaar geleden

Reactie op D91.

ik heb bij mn eerste de eigen verpakking gebruikt maar nu zie ik het doosje ...
Ik twijfel tussen die van lie wood en baby’s only (stof) iemand ervaring met die van lie wood? Want die zou zo mooi staan☺️

4 jaar geleden

Hoe mooi zo een doosje of hoes ook ik. Ik vechtte er altijd mee. Ik heb het toen even snel buitengegooid als dat het toen binnen was. Deze keer gewoon de doekjes op de kast.

4 jaar geleden

Wij hebben een doos. Bij de eerste ook gehad en vond ik echt super fijn