Hi!
Ik wil graag de commode gaan inrichten en praktisch/mooi maken. Nu vraag ik me af of het handig is om de billendoekjes in een doos of hoes te doen. Want vind het wel heel mooi staan.
Dankjewel💙
Wij hadden eerst een katoenen hoesje met een leuke print ervoor. Maar wanneer de doekjes ook maar een beetje tegen het hoesje aankomen wordt heel het hoesje nat. Wij hebben nu ook gewoon de normale verpakking.
Wij hebben het gewoon in de verpakking zelf. Maar sommige verpakkingen zijn wel heel irritant, dan zou ik liever een doos hebben. Iets van stof lijkt me eigenlijk niet zo handig, wordt alleen maar vies.
Ik heb er zo 1
Had bij de eerste, eerste een harde box. Maar dat werkte totaal niet. Doekjes bleven hangen en dan moet je met hand er tussen. Geen succes vond ik persoonlijk.
Dit is soort zacht tasje en staat leuk op de commode
Gewoon in de verpakking zelf, ik had bij de eerste zo doos van de Hema wat een ellende was dat 🤣 ik zag ergens de tip als de doekjes aan elkaar blijven hangen dan een elastiek om de verpakking te doen dan heb je telkens maar één doekje te pakken
Bij mijn eerste dochter heb ik ook een doos geprobeerd, maar die vloog idd al heel snel aan de kant :p nu koop ik doekjes van Action, water wipes, waarbij de sluiting zelf zo uit stevige plastic is, zodat het beter afsluit en niet uitdroogt. Heel handig!
Hoe mooi zo een doosje of hoes ook ik. Ik vechtte er altijd mee. Ik heb het toen even snel buitengegooid als dat het toen binnen was. Deze keer gewoon de doekjes op de kast.