26 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb die van mij bij van asten besteld. 80 euro geloof ik!

4 jaar geleden

Reactie op xSannii1993

Ik heb die van mij bij van asten besteld. 80 euro geloof ik!
Is dat deze? Die is helaas te laag voor onze boxspring (als ik van de maten op de website uit moet gaan)

4 jaar geleden

Wij hebben precies deze en die kleur ! Alleen nog in doos. Maar hadden hem toen die tijd wel in de winkel even bekeken en gevoeld. Ik vond hem prima er zaten ergere en gammelende naast die goedkoper waren. Dus misschien daarom vond ik hem wel goed🤭 en hebben ook een boxspring. Deze was toen 109 euro zoiets.

4 jaar geleden

Wij hebben een co sleeper van petit Amelie op marktplaats gekocht. Deze kan tot 64 cm. Oude model heeft wieltjes (die dus op marktplaats gekocht), leek me ideaal om hem ook af en toe eens ergens anders heen te kunnen rollen en dan gewoon als wieg te gebruiken. https://www.petiteamelie.nl/co-sleeper-lilly-90x40cm-inclusief-eco-matras-wit.html?___store=nl&gclid=CjwKCAiAouD_BRBIEiwALhJH6AwJVRWTYilibyCWdU_mOt4jUHknqlH2zVNBfP_YnSyZoyDc4KExJhoCVY4QAvD_BwE

4 jaar geleden

Reactie op MacyMae

Wij hebben precies deze en die kleur ! Alleen nog in doos. Maar hadden hem ...
Ja dat mis ik dus😂 kijken en voelen.. oke fijn dat jullie er positief over zijn, thanks! Kan dat flapje helemaal naar beneden of alleen tot waar het “gaasachtig” stofje eindigt?

4 jaar geleden

Reactie op PB1

Wij hebben een co sleeper van petit Amelie op marktplaats gekocht. Deze kan ...
Dankje! Jaa die heb ik ook opgezocht maar ze hebben m geloof ik aangepast, de nieuwe versie op de petit amelie website is zonder wieltjes en daar kan dat zijhekje zegmaar niet helemaal omlaag.. hier in de buurt op marktplaats verkoopt tot nu toe nog niemand deze helaas..

4 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

Ja dat mis ik dus😂 kijken en voelen.. oke fijn dat jullie er positief over ...
Oeh dat weet ik niet meer zeker, dacht helemaal tot het einde zodat je op zelfde hoogte met je kindje ligt. Als we hem opzetten zal ik wel een foto maken Maar denk dat we zo lang mogelijk wachten met opzetten dus dan heb je er misschien niks meer aan als je nu al wilt bestellen😄

4 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

Is dat deze? Die is helaas te laag voor onze boxspring (als ik van de maten ...
Van deze moet je het rekje óf omhoog, óf omlaag monteren met schroeven, je kunt dit niet veranderen bij het pakken/terugleggen van je kindje

4 jaar geleden

Reactie op leeuwin89

Is dat deze? Die is helaas te laag voor onze boxspring (als ik van de maten ...
Zoiets heb ik ook, maar gebruik het meer als dicht bedje en niet met 1 kant eruit

4 jaar geleden

Reactie op HLV

Van deze moet je het rekje óf omhoog, óf omlaag monteren met schroeven, je ...
Oooh oke bedankt! volgens onze kraamzorg was zo een waarbij de zijkant niet omhoog kan niet veilig en mochten we van haar niet gebruiken, dat wist ik niet (had een co sleeper die we konden lenen, maar die had maar 1 zijkant en kon niet vastgemaakt worden aan ons bed, letterlijk een aanschuifmodel)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Baby dump is traag met bezorgen

4 jaar geleden

Zoek even op YouTube.. zoveel uitleg filmpjes van co sleepers..

4 jaar geleden

Ik heb precies deze ook in huis gehaald en ik vind m erg stevig! Wij hebben ook een boxspring en hij kan hoog genoeg 😁

4 jaar geleden

Heel blij met de co sleeper van babydump😁

4 jaar geleden

Wij hebben de co sleeper van Snuzpod. Ik vind hem er heel mooi uitzien en het is niet zo’n groot log ding. Kan tot 73cm hoogte. Wel prijzig maar ik vind dat het wel waard. https://www.babypark.nl/snuzpod-4-co-sleeper.html

4 jaar geleden

Reactie op Rachel92

Heel blij met de co sleeper van babydump😁
Oooh is dat dezelfde? Kan dat flapje helemaal naar beneden ??🙈

4 jaar geleden

Wij hebben daarom de maxi cosi co-sleeper genomen, vond die van de babydump erg wiebelig/instabiel.

4 jaar geleden

Flapje kan naar beneden tot net onder het gaas. Die zwarte streepjes op de foto zijn de ritsen. Wij hebben 'm ook, al klaargezet maar nog niet gebruikt. Staat stevig tegen de boxspring incl bevestiging.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

4 jaar geleden

Ons bed (boxspring) is 72cm hoog dus ben ook wel even goed op zoek geweest naar een goede cosleeper met de juiste hoogte en heb uiteindelijk gekozen in een bednest te huren/leasen. Had bij babypark een paar anderen gevoeld en vond ze allemaal beetje instabiel voelen.. Maar durf niet met zekerheid te zeggen dat deze daar ook bij zat 😉 Mocht je het huren interessant vinden, er zijn steeds meer sites die dat aanbieden: babyexchangerie, bednest, cribster, wieghuren en zo nog wel meer als je er naar zoekt. Daar ook vaak veel info over de verschillen van de aangeboden cosleepers.

4 jaar geleden

Wij hebben de Lilly van Petit Amelie. Heel blij mee, hij is heel stevig (van hout) en makkelijk de openen en sluiten aan de zijkant. Daarnaast hoog genoeg voor de boxspring. Ik vond al de modellen van je foto erg gammel aanvoelen. En 130 euro inclusief matras vond ik een prima prijs! Niet zo'n duidelijke foto maar het geeft je een idee;)