24 Reacties

5 jaar geleden

Wij vonden ze heel fijn bij ons zoontje. Ons zoontje had last van reflux en deze flessen hielpen wel wat. Het enige probleem wat je wel hebt, is dat als je voeding gaat verdikken of later pap gaat geven, je dat groene ventiel gedeelte er wel uit moet halen want daar blijven eventuele klontjes achter zitten. Maar we gaan ze nu weer gebruiken

5 jaar geleden

Bij mijn zoontje ook gebruikt echt super flessen krampjes waren er zo wat niet meer 😊

5 jaar geleden

Ik heb beide varianten geprobeerd en ik vind het echt vreselijk. Ons zoontje vond het ook niets. Dat groene ding mag niet te heet worden dus zal altijd met de hand moeten worden afgewassen en mag ook niet mee in de flessenwarmer. Deden wij en hij lekte meteen. Wiste wij veel. Je moet super veel extra handelingen doen. Ook blijft het gaatje heel klein dus je blijft nieuwe grotere maat spenen kopen. Bij pap of evt indikken moet het groene ding eruit en trekt de speen vaak vacuüm. Dus als je ervan houdt maar je hebt als zoveel met een kleintje erbij. Wij zijn terug gegaan naar aventflessen net als onze eerste en de verbeterde versie van nu is echt super fijn! Ik zou van flessen sowieso niet teveel kopen. Wij gaan weer voor avent💪wij vinden dokter brown duur en onhandig

5 jaar geleden

Helemaal top, verschillende geprobeerd en bij dr brown gebleven.

5 jaar geleden

Wij zijn dol op dr brown, groene ding kan je er prima uit laten indien je het niet nodig heb!

5 jaar geleden

Ja hier waren wij ook erg tevreden! In combinatie met borstvoeding hebben wij de brede hals variant gebruikt. En daarna vrij snel overgestapt op de glazen variant. Die hoef je nl niet uit te koken. Succes! 😃

5 jaar geleden

Oude Dr brown flessen was Ik tevreden over de hedendaagse flessen dikke drama gebruikt bij de jongste en dat ding lekte elke keer als ik 'm strakker dicht deed kreeg hij er niks uit en als ie te los zat verslikte hij zich in de melk. Voor mij nooit meer

5 jaar geleden

Bij de eerste gebruikt. Top fles. Wij gaan nu weer voor dr Brown

5 jaar geleden

Als ik je een tip mag geven. Niet ieder kindje pakt iedere fles goed. Voordat je een hele flessenset koopt zou ik eerst 1 proberen. Zo hebben wij een hele avent set weg kunnen geven omdat mijn eerste steeds het vacuüm verloor bij de avent fles

5 jaar geleden

Altijd goed gebruik van van kunnen maken, echt top flessen echte aanrader

5 jaar geleden

Wij gaan nu ook voor dokter Brown! Difrax (ander merk flessen) lekt zoooo erg! K*t flessen🙈

5 jaar geleden

Reactie op xxcwiss

Als ik je een tip mag geven. Niet ieder kindje pakt iedere fles goed. Voord ...
Dat is waar denk ook dat ik verschillende haal kijken wat het beste is

5 jaar geleden

Dankjulliewel voor de reactie's 🤗

5 jaar geleden

Helemaal top die dr. Brown. Wij hadden wel de standaard flessen (geen brede hals). Voor de 2e gaan wij deze ook weer gebruiken.

5 jaar geleden

Heel goede ervaring mee! Bij mn oudste het hele set aangeschaft (1 klein, 2 groot, nummer 1 en nummer 2 spenen) en is heel goed bevallen. Groene ding moet je inderdaad niet uitkoken, want dan gaat het lekken.

5 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Wij gaan nu ook voor dokter Brown! Difrax (ander merk flessen) lekt zoooo e ...
Oh nee voor ons ook geen Difrax meer 🙈 wat lekken die flessen

5 jaar geleden

Ook goede ervaring mee: onze eerste is met 33,5 geboren inmiddels nu 11 maanden! Hij kon niet drinken en kreeg sondevoeding! In het zkh moet je dan je eigen Brownfles meegeven! Dus gekocht en hij kon er gemakkelijk uit drinken en zij hebben een premature speen!!

5 jaar geleden

Mijn kindje nam de dr. Brown niet dus moesten Difrax dat opdraaien was niet mijn ding maar vooorruit sla niet te veel in want straks pakt hij/zij het niet eens

4 jaar geleden

Reactie op Jelise

Oude Dr brown flessen was Ik tevreden over de hedendaagse flessen dikke dra ...
Hier t zelfde. Eerst Avent 0. Gaat opzich Oke. Maar reflux. Dus op aanraden van alles en eeniede dr Brown. Wat een drama. Blijft lekken. Ondanks alles wat op hun site staat. En onze mini krijgt er niks uit. Maar vooral t lekken vind ik echt bizar Cb stond er ook van te kijken. Zijn weer terug op Avent

4 jaar geleden

Heb bij beiden dr brown gebruikt en ben zeer tevreden over!