24 Reacties

5 jaar geleden
Wij vonden ze heel fijn bij ons zoontje. Ons zoontje had last van reflux en deze flessen hielpen wel wat. Het enige probleem wat je wel hebt, is dat als je voeding gaat verdikken of later pap gaat geven, je dat groene ventiel gedeelte er wel uit moet halen want daar blijven eventuele klontjes achter zitten. Maar we gaan ze nu weer gebruiken

5 jaar geleden
Ik heb beide varianten geprobeerd en ik vind het echt vreselijk. Ons zoontje vond het ook niets. Dat groene ding mag niet te heet worden dus zal altijd met de hand moeten worden afgewassen en mag ook niet mee in de flessenwarmer. Deden wij en hij lekte meteen. Wiste wij veel. Je moet super veel extra handelingen doen. Ook blijft het gaatje heel klein dus je blijft nieuwe grotere maat spenen kopen. Bij pap of evt indikken moet het groene ding eruit en trekt de speen vaak vacuüm. Dus als je ervan houdt maar je hebt als zoveel met een kleintje erbij. Wij zijn terug gegaan naar aventflessen net als onze eerste en de verbeterde versie van nu is echt super fijn! Ik zou van flessen sowieso niet teveel kopen. Wij gaan weer voor avent💪wij vinden dokter brown duur en onhandig

5 jaar geleden
Reactie op xxcwiss
Als ik je een tip mag geven. Niet ieder kindje pakt iedere fles goed. Voord ...
Dat is waar denk ook dat ik verschillende haal kijken wat het beste is

5 jaar geleden
Ook goede ervaring mee: onze eerste is met 33,5 geboren inmiddels nu 11 maanden! Hij kon niet drinken en kreeg sondevoeding! In het zkh moet je dan je eigen Brownfles meegeven! Dus gekocht en hij kon er gemakkelijk uit drinken en zij hebben een premature speen!!

4 jaar geleden
Reactie op Jelise
Oude Dr brown flessen was Ik tevreden over de hedendaagse flessen dikke dra ...
Hier t zelfde. Eerst Avent 0. Gaat opzich Oke. Maar reflux. Dus op aanraden van alles en eeniede dr Brown.
Wat een drama. Blijft lekken. Ondanks alles wat op hun site staat.
En onze mini krijgt er niks uit.
Maar vooral t lekken vind ik echt bizar
Cb stond er ook van te kijken.
Zijn weer terug op Avent