6 Reacties

5 jaar geleden

Mooie kinderwagen dit 馃ぉ. Wij hebben de joolz geo2 ook super blij mee. Nooit spijt van gehad. Gaan deze kinderwagen nu voor het tweede kindje gebruiken.

5 jaar geleden

Joolz day 2 hier, ook 3 in 1. Erg fijn! Klapt soepel in, goed in te stellen op hoogte en degelijk matrasje in de wiegbak!

5 jaar geleden

Wij willen graag een joolz day 3 of +, maar hebben een erg kleine koffer dus als die er niet ingaat, gaan we de hubb proberen, want die schijnt compacter te zijn.

5 jaar geleden

Reactie op I18

Mooie kinderwagen dit 馃ぉ. Wij hebben de joolz geo2 ook super blij mee. Nooi ...
Zelfde hier! Die bak eeuwig dankbaar voor alle boodschappen en loopfietsjes die er i konden haha!

5 jaar geleden

Ik heb deze in de winkel overwogen ten opzichte van het day 3 model. Het grootste verschil is dat de hub compacter is. De verkoper liet mij vervolgens de 2 meest significante verschillen zien: de buggy heeft een minder gevulde leuning voor de rug van je kleintje en er is ook geen verstelbare voetenbak (maar dat hebben de meeste kinderwagens niet). Daarnaast is de hub echt een veel lager model. De wieg en straks de buggy zitten veel dichter bij de grond. Ik denk dat het een persoonlijke kwestie is of je dat fijn vindt. Voor ons persoonlijk gaf dat de aanleiding voor een day model, vanwege huisdieren die met hun schofthoogte op dezelfde hoogte komen. Voordelen van de hub is dat hij prima stuurt (lichter dan de day) en daardoor ook makkelijk in klapt. En wij vinden de hub ook veeeeel vriendelijker geprijsd, maar dat heeft ons uiteindelijk niet overtuigd 馃槢. Ik hoop dat dit helpt!

5 jaar geleden

Reactie op derrie

Ik heb deze in de winkel overwogen ten opzichte van het day 3 model. Het gr ...
Als aanvulling hierop; verkoper gaf bij ons ook aan dat hij compacter is, inderdaad lager, maar de mand onderin zit ook dichterbij, dus lange mensen lopen daar eerder tegenaan. Aangezien m鈥檔 vriend lang is, viel de Hub voor ons snel af.