11 Reacties

3 jaar geleden

Jaa die heb ik voor haar eerste verjaardag gekregen. De geluidjes waren erg in trek toen ze m net had en nu vind ze de woordjes ook erg leuk. Vooral de woordjes die ze al kent. Als ze erop uit gekeken zijn kunnen ze naar het Engels over.

3 jaar geleden

Ja zeker voor een langere tijd! Heel leerzaam!

3 jaar geleden

Jaa zeker een aanrader, wordt hier elke keer weer gepakt door hem!

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook pas in bezit. Hij pakt hem zeker wel elke dag even. Wij zijn nog aan het ontdekken

3 jaar geleden

Ik heb deze gekregen van oma. Ben nooit zo van het 'luie' speelgoed met muziekjes en lichtjes. Ik leg hem zo nu en dan op de speelgoed tafel en m'n dochter vindt hem best leuk. Het nadeel is wel dat hij erg gevoelig is qua aanraken en m'n dochter is best grof, dus je hoort dan allemaal geluiden door elkaar. Ook als je bijv. de bladzijde omslaat. Voor het geld zou ik het zelf niet kopen, denk dat normale geluid boekjes dan leuker en leerzamer zijn..

3 jaar geleden

Ja, heel leuk! Wordt hier ook veel gebruik van gemaakt :)

3 jaar geleden

Ja heel leuk!

3 jaar geleden

Hier gekregen bij 1e verjaardag maar vindt ze nu pas leuk. Zoals eerder gezegd wel heel gevoelig, dochter gebruikt vaak haar rechterhand voor iets aan te duiden op de linkerpagina maar dan leunt ze met haar pols ergens anders dus dan komt er een ander geluid uit. Maar dat ligt eerder aan haar dus dan aan het boek. Heeft ze alleszins al veel plezier aan gehad! Geen idee van waar je bent, ik Belgi毛, en het is echt wel fel Hollands, het accent nemen we er bij 馃槄

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook voor 1e verjaardag gekregen. Soms leuk, maar hier kijkt ze er niet mega veel naar om. Haar loopfietsje is hier momenteel heel erg in trek. (Kijk eens op vinted bijv. ;) )

3 jaar geleden

Bedankt allemaal! Ik ga er morgen eentje bij iemand ophalen via Marktplaats 馃憤

3 jaar geleden

Voor de verjaardag gekregen, wel leuk. Hij kijkt er nu wat meer naar om, maar vind vooral de muziekjes leuk die erin zitten. En leuk om steeds op hetzelfde te drukken, omdat het dan de hele tijd herhaald wordt. Nog niet echt serieus gebruikt.