8 Reacties

3 jaar geleden
Zeker !!! Feline gaat er bijna een jaar met veel plezier geen
Maar mijn gastouder is ook echt een schat!!! ‘Haar’ kinderen zijn haar alles

3 jaar geleden
Ik zit erbij omdat mijn gastouder bij hun aangesloten is maar vind het duur en ook als je gastouder ziek is of vakantie heb horen hun normaal gezien vervanging te regelen maar hier is dat dus altijd een gezeik geen enkele andere heeft dan plek en je zit dan dus zelf met een probleem. Ik kies er niet meer voor

3 jaar geleden
Mijn beide kids ook via hun bij onze gastouder!! Hele lieve gastouder en nooit problemen

3 jaar geleden
Ik zou inschrijven bij verschillende het is zo vol overal. Wij stonden op een gegeven moment bij 3 kinderdagverblijven en 5 Gastouderbureaus ingeschreven. Gastouderland ben er tevreden over. Het lastige is alleen idd als Gastouder ziek is is het lastig maar heb wel duidelijk gemaakt laatst dagboek vind dat zijn echt voor vervanging horen te zorgen dan. Ik zit met probleem als Gastouder ziek is. Dat is bij KDV anders natuurlijk maar het scheelt wel geld. Heb het toen uitgerekend 2€ per uur scheelt het. En aangezien ik ondernemer ben krijg je niet weg veel terug belasting dus scheelt het zeker.
Maar het allergie stembus dat het kleinschalig is veel meer aandacht voor de kinderen en veel rustiger voor je kind. Mijn dochter heeft echt een goede plek. Helaas is ze zwanger dus moet ze een aantal maanden ergens anders heen maar goed.