6 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb gelezen dat je ze ook kan huren. Bijvoorbeeld de maxi cosi Jade. Ik heb er verder nog geen ervaring mee, maar zit met hetzelfde dilemma. Twijfelen om met de auto op vakantie te gaan (als we al gaan).

5 jaar geleden

Bij de ANWB kun je een speciale kinderwagen bak huren voor de vakantie. Die moet je op de achterbank vast zetten en daar in zitten gordeltjes voor de baby zodat ze lange Ritten recht kunnen liggen en slapen. Ik heb dit met mijn dochter nog niet gedaan maar, we hebben dit altijd wel met mijn nichtje gedaan toen ze nog jong was

5 jaar geleden

Wij hebben de Jane als kinderwagen. Wij zijn er heel blij mee. Als je liggend vervoert neemt de bak twee plekken in op de achterbank. Zit modus één plek. Via reiswieg.nl kun je ze ook huren.

5 jaar geleden

Je kunt ze idd huren, of je calculeert wat extra tijd in en stopt om de 2 uur 😊 even eruit, knuffelen, eten misschien wel en daarna weer door.

5 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Je kunt ze idd huren, of je calculeert wat extra tijd in en stopt om de 2 u ...
😆 officieel moet je als bestuurder ook na 2 uur stoppen hè... Wij zijn wel nacht rijders en doen er normaal gesproken dan zo’n 9-10 uur over en stoppen 1-2 keer 🙈 Onze man vind het heerlijk in de auto en slaapt snachts goed door, dus als we door zouden kunnen rijden is dat wel écht heel fijn! Ik denk dat we gewoon via marktplaats zo’n wieg aanschaffen. Dat is het geld wel waard en kunnen we m daarna weer verkopen 😉

5 jaar geleden

Reactie op Maris1990

Ik heb gelezen dat je ze ook kan huren. Bijvoorbeeld de maxi cosi Jade. Ik ...
Wij hebben via marktplaats een hele mooie, bijna nieuwe voor €100 overgenomen! (Jane matrix light) Jeetje, wat een fijn ding! Onze kleine man vond de maxi cosi niet meer heel leuk, maar dit vind hij heeeerlijk!! Kan in 4 standen. Zie ineens niet meer op tegen de lange reis 😁👍🏼