17 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb gisteren een vroege echo gehad met 6+1. Het was zelfs een uitwendige echo en ik ben enorm gerustgesteld. We hebben de kleine toch even kunnen zien en zagen een kloppend hartje. Ook hebben we de geluidsgolven van het hartje gehoord. Ik heb begrepen dat als er een kloppend hartje is, de kans dat het misgaat enorm klein wordt. Ik kan het dus zeker aanbevelen.
5 jaar geleden
Vitaliteit echo wordt pas vanaf 7 weken aangeraden omdat dan het hartje zeker weten moet kloppen. Ga je eerder en klopt het hartje nog niet of erg traag zit je nog langer in onzekerheid. (Doordat je bijv een paar dagen verkeerdberekend hebt)
Ikzelf heb er 1 met 6+6ingrpland. Weet dmv echo's vorige maand precies hoe ver ik ben!
Succes nog even met wachten xx
5 jaar geleden
Ook ik heb een uitwendige echo gehad met 6+1, het kruimeltje kunnen zien en het hartje zien kloppen. Het was dan ook echt een echo voor mijn eigen gemoedsrust
5 jaar geleden
Reactie op Seu
Toch niet kunnen wachten en vandaag een pretecho gehad. Bleek 5+5 inplaats ...
Hierom worden echo's ook vaak niet eerder ingepland 😉 ook hier iemand die na een goed kloppend hartje met 8 weken, met de termijnecho op 12 weken 't ehorne kreeg dat 't hartje gestopt was. Ik ziu vooral je geld sparen eerlijk gezegd en geduld hebben. Hoe moeilijk ook 😉🍀
5 jaar geleden
Reactie op IrishCoffee90
Hierom worden echo's ook vaak niet eerder ingepland 😉 ook hier iemand die ...
Ik heb in mijn vorige zwangerschap het zelfde meegamaakt en in het ziekenhuis willen ze niks doen om me ookal is het voor niks of beetje geruststellen met extra echo's of iets eerder in iedergeval. Ik maak me gek thuis, of het dit keer wel goed gaat.. maar na vandaag kan ik positief uitkijken naar de volgende echo.. (slecht nieuws kan je altijd krijgen) hier een vriendin die nu na 38weken haar kind gaat verliezen, omdat de baby een tumor heeft ontwikkeld in de hersenen. Zo zie je maar weer het gebeurd zeker niet alleen in de eerste stadium van je zwangerschap..
5 jaar geleden
Reactie op Seu
Ik heb in mijn vorige zwangerschap het zelfde meegamaakt en in het ziekenhu ...
Nee en daarom denk ik ook dat al die extra echo's geen zin hebben 😉 voor je gemoedsrust nu eventjes ja.. Maar over 2 weken maak je je wss weer druk. Ik flip 'm ook echt de pan uit hier vd spanning, maar iets anders dan afwachten wat m'n lijf gaat doen kan ik toch niet.. Als het mis gaat gaat het mis, daar veranderen dje echo's niks aan. Ik hoop in ieder geval dat je een beetje rust kunt vinden voor jezelf. Probeer jezelf niet gek te maken, hoe moeilijk ook 😉🍀❤️
5 jaar geleden
Zie dat je al geweest bent. Weet alleen dat een kloppend hartje niet alles wil zeggen. Die heb ik de vorige keer ook gehad (wel met achterlopende groei) en daarna boem niets meer...
Al snap ik je onzekerheid en drang naar duidelijkheid heel goed! Ik wil ook niets liever dan dat het 12 augustus is...
5 jaar geleden
Reactie op kim003
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb een miskraam gehad op 10w5 en 11w3, ...
Hier het zelfde! Wil het alleen delen omdat ik het toen helemaal niet zag aankomen en de klap dus nog harder aan kwam... Denk er niet te veel aan maar plaats het idee wel ergens in je achterhoofd.
5 jaar geleden
Ik heb vanmiddag een vroege pretecho. 😀 Ben dan officieel 7+3, maar denk zelf dat ik minder ver ben. Vind het nu wel heel spannend, maar heb pas eind van de middag de afspraak.
Wij gaan vrijdag op vakantie en kon pas daarna bij de verloskundige terecht. Duurde me echt te lang. wil heel graag weten of het allemaal goed is, voordat we op vakantie gaan. 🤞
5 jaar geleden
Reactie op Moederv3
Ik heb vanmiddag een vroege pretecho. 😀 Ben dan officieel 7+3, maar denk z ...
Spannend!! Laat je weten hoe het gegaan is. Ik heb vanavond mijn eerste echo, ben op van de zenuwen.