Eten.

lenushe
6 dagen geleden
Volgen
Hallo allemaal, Even een vraagje aan alle moeders. Laatste tijd ik heb alleen maar zin in pizza tonno. Volgens mij is dit niet toegestaan tijdens de zwangerschap aangezien in de tonijn kwik en dioxine in zit. En zijn er ook moeder die Spa rood water drinken???
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
Gea L
6 dagen geleden
Ja ik drink altijd slimpie met spa rood. Volgens mij mag dat gewoon toch?
  • Rapporteren
Annelie Hooijer
6 dagen geleden
Geen tonijn maar wel spa rood. Ik heb liever de licht bruisende variant omdat je anders weer een opgeblazen gevoel krijgt..
  • Rapporteren
Dia94
6 dagen geleden
Tonijn pizza mag idd niet vanwege de kwuk en dioxine.
  • Rapporteren
lenushe
6 dagen geleden
Reactie op Dia94
Tonijn pizza mag idd niet vanwege de kwuk en dioxine.
Dat is dan voor mij een kleine probleem. Lust geen andere pizza op tonijn na. Ik moet zowiezo voor mij gevoel 1 liter per dag Spa rood drinken kan geen andere water drinken als er gene bruis ik zit.
  • Rapporteren
jsy0804
6 dagen geleden
Via deze app : zwangerhap kun je precies zien wat je wel en niet mag! Super fijne app☺️
  • Rapporteren
lenushe
6 dagen geleden
Reactie op jsy0804
Via deze app : zwangerhap kun je precies zien wat je wel en niet mag! Super fijne app☺️
Super bedankt kan ik hier veel opzoeken. Bedankt ga gelijk installeren
  • Rapporteren
Dia94
6 dagen geleden
Reactie op lenushe
Dat is dan voor mij een kleine probleem. Lust geen andere pizza op tonijn na. Ik moet zowiezo voor mij gevoel 1 liter per dag Spa rood drinken kan geen andere water drinken als er gene bruis ik zit.
Ja, ik snap ik. Ik hou zooooo erg van tonijn. Wordt echt afkikken.
  • Rapporteren
panaceatic
6 dagen geleden
Ik snap je probleem met tonijn, ik at voor de zwangerschap dagelijks tonijnsalade tussen de boterham. Het enige beleg dat ik niet beu word. Nu is het dus zoeken 😅
  • Rapporteren
MamaDragon
6 dagen geleden
Dit dus. Even zwangerhap downloaden
  • Rapporteren
jsy0804
5 dagen geleden
Reactie op lenushe
Super bedankt kan ik hier veel opzoeken. Bedankt ga gelijk installeren
Graag gedaan! Heel fijn de app kijk er dagelijks in ook met drinken☺️
  • Rapporteren