9 Reacties
5 jaar geleden
Toevallig is dit gisteren bij mij ook begonnen. Ik had al last van bekkenpijn, maar nu waren het steken dieper in mijn heupen. Maar denk dat het nog bij bekkenpijn hoort, ik heb ook uitstraling naar mijn rug en bil.
5 jaar geleden
Toevallig is dit gisteren bij mij ook begonnen. Ik had al last van bekkenpi ...
Het kan ook zwangerschapsischias zijn. Is niks ernstigs gaat vanzelf weg met rust en wat oefeningen. Maar het is een zenuw die klem zit, door het dragen van de zware buik en teveel lopen heb ik het gekregen. Al sinds afgelopen zondag heb ik er last van, kan amper lopen zak continue in. Heb zoveel pijn gelukkig verlof nu en lig bijna de hele dag plat, rondom het huishouden heen natuurlijk dat gaat gewoon door haha.
Dacht eerst dat het normale rugpijn was maar de pijn is doorgestroomd naar rechterbil en bovenbeen en heupen. En dat verwees naar ischias
5 jaar geleden
Reactie op Mvnorth
Ik lig al weken plat ivm cervix verkorting. Dus van het zware werk zal t ni ...
Awh jij ook heel veel sterkte, goed je rust pakken!
ook al moet ik zeggen dat liggen ook niet mega fijn aan voelt bij mij, voel me steeds stijver worden hierdoor en elke beweging doet auw Maar het is wat het is, kindje groeit lekker goed door nu doordat ik veel rust pak馃グ hoop maar dat ik energie heb bij de bevalling straks want hoe ik me nu zo stijf aanvoel lijkt het me heel erg zwaar zometeen.
5 jaar geleden
Jeetje ik heb dit ook elke nacht aan de linkerzijde waar ik op slaap. Als ik een stukje heb gelopen is het weer weg...
5 jaar geleden
Ik heb er af en toe ook last van soms ineens uit het niks en dan doet het ook pijn met lopen... Voel me dan net een heel oud bejaard vrouwtje 馃槍
Had al langer last van mijn bekkenbanden en liezen... Maar die steken af en toe zijn echt gemeen... Gelukkig heb ik er niet dagelijks last van die steken.
Ik neem dan wat rust door te liggen op een lounge stoel of een warme douche.