47 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben zelf ook heel klein (1,56) met al een behoorlijke buik en draag de zwangerschapsbroeken van de lidl ! Deze zijn echt super fijn ! En niet zo achterlijk duur
5 jaar geleden
Ik heb 5 verschillende Lidl broeken besteld (maat en kleur) ze zien er goed uit al pluist de zwarte erg. Zit opzicht ook lekker maar ik stuur ze alle 5 terug. Het zit te los bij mijn benen. Wat ik ook mis is een rand om mijn shirt in te stoppen. Mama licious broeken draag ik wel. Zit mooi en lekker.
5 jaar geleden
hoi!! ik heb 3 broeken via asos, zwangerschapslijn, twee hebben zo’n buikband maar heb ook een broek met bovenin elastiek, die broek zit ook wat hoger heel fijn. ik ben zelf ook vrij klein;167, dus wil ook geen druk. als ik in de chillmodus ga, dan heb ik trouwens heel graag de zwangerschapssportbroek van nike aan, echt een topper!
5 jaar geleden
Ik heb er van h&m, Noppies en Lidl. Die van de Lidl vind ik het leukst omdat ze qua pasvorm het meest lijken op wat ik voor de zwangerschap droeg (high rise skinny). Die van de h&m en Noppies vallen losser aan de benen maar vind ik ook wel ok, zeker voor een thuiswerkdagje ofzo wanneer het extra comfy mag. Ik heb alle broeken online aangekocht dus niet eerst kunnen passen.
5 jaar geleden
Geen tip maar wel herkenbaar.
Ik ben láng en bij mij zit geen enkele jeans/ broek lekker helaas. Zeker niet in zit.
T hangt denk volledig van je lijf en t model af.
H&m heeft een vervelend stiksel band , Lidl idem.
Mamaliaous blijft afzakken : als ik zit of buk compleet over mn bil. en heb 2 modellen.
Noppies vond ik dan nog t best in de buurt komen.
Ik merk dat ik zelf slecht stiksels , strak elastiek, naadjes kan verdragen.
Dus ik zweer ook even bij
Leggings of een dikkere tregging zonder zaken en stiksels.