13 Reacties

7 maanden geleden

Onze dochter was al helemaal overstuur van dikkie dik 1 in de bios, dus ik hou me voorlopig echt aan de aanbevolen leeftijd 馃槄 Zal per kind verschillen hoe gevoelig ze er voor zijn, maar in principe is het advies niet voor niks.

7 maanden geleden

Frozen is officieel ook vanaf 6 en keek ze hier vorig jaar al. Ik zou zelf even de trailer kijken en op basis daarvan een inschatting maken. En als ze het heel spannend zou vinden, kun je altijd gaan toch evt

7 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Frozen is officieel ook vanaf 6 en keek ze hier vorig jaar al. Ik zou zelf ...
De zaal uit gaan bedoel ik dan

7 maanden geleden

Lastig, misschien in andere groep vragen of iemand de film heeft gezien. Mijn zoon houdt van actie. Alle disney films, zoals tarzan en mulan staat ook 6+ en tarzan was met 2 jaar zijn favoriete film.

7 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Frozen is officieel ook vanaf 6 en keek ze hier vorig jaar al. Ik zou zelf ...
Of je kan thuis een eerdere film van lilo en stitch samen kijken, die is ook vanaf 6 jaar. Dan zie je hoe ze erop reageert

7 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

Of je kan thuis een eerdere film van lilo en stitch samen kijken, die is oo ...
Ik denk dat thuis kijken wel minder spanning geeft dan in een bioscoopzaal. En meer controle over op pauze zetten om er even over te praten samen etc. Ik heb regelmatig verhalen gehoord van kindjes die te vroeg frozen hadden gezien en daarna een flinke periode last hebben gehad van nachtmerries. Dus ieder kind is anders!

7 maanden geleden

Ik ben net geweest met mijn oudste dochter van 7,5 jaar oud en ben blij dat ik de jongste niet mee heb genomen. Het is echt een hele spannende film. Niet vergelijkbaar met de tekenfilm van Lilo en Stitch. Dit is echt een speelfilm

7 maanden geleden

Ik denk dat wij maar even wachten met het zien van de film. Bedankt allemaal.

7 maanden geleden

Ik zat hetzelfde te denken, maar ik zag in de trailer dat er ook geschoten werd enzo. Mijn zoontje is heeel gevoelig en vind alles eng dus voor ons is dat sowieso een no-go 馃ぃ

7 maanden geleden

Reactie op Dnnies

Ik zat hetzelfde te denken, maar ik zag in de trailer dat er ook geschoten ...
Bij ons wordt het nu peppa big haha en wij zien wel even als de film uit is of zij hem dan mag zien.

5 maanden geleden

Houdt ze thuis zo鈥檔 lange film vol? Die van mij is 4 en kijkt Frozen bijna helemaal uit, ze vindt het geweldig. Eerder had ze niet zo鈥檔 lange focus, niet dat ik zo veel screentime wil maar misschien is de bioscoop wel een keer heel leuk

3 maanden geleden

Wij zijn met onze dochter geweest. Ook 4 jaar. Ze vond hem erg leuk maar soms ook spannend. Ondanks dat zou ze er zo weer heen gaan.