17 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ook een Fitbit en merk ook al enkele dagen hetzelfde. Ik maak me hier niet meteen zorgen om. Vrijdag bloeddruk en hcg nog laten testen en alles was in orde.

5 jaar geleden

Reactie op Lienn

Ik heb ook een Fitbit en merk ook al enkele dagen hetzelfde. Ik maak me hie ...
Ik schrok best wel, dit is de eerste keer dat het zo laag is.. Hopelijk stel ik me aan! Hoe ver ben je?

5 jaar geleden

Reactie op Missjellybean

Ik schrok best wel, dit is de eerste keer dat het zo laag is.. Hopelijk st ...
Kan ik me voorstellen! Denk ook niet dat dat super accuraat is.. volgens mijn eigen telling ben ik morgen 9 weken maar heb volgende vrijdag de eerste echo 🤞🏼

5 jaar geleden

Reactie op Lienn

Kan ik me voorstellen! Denk ook niet dat dat super accuraat is.. volgens mi ...
Nee het is er niet perse voor gemaakt. Maar je foto stelt mij ook een beetje gerust. Bijna bijna je echo!!

5 jaar geleden

Reactie op Missjellybean

Nee het is er niet perse voor gemaakt. Maar je foto stelt mij ook een beetj ...
Daarom dat ik me er ook niet te veel op focus, in het begin zag ik wel een opvallende stijging maar dan stijgt het hcg ook nog enorm natuurlijk. Ja ik ben elke halve dag aan het aftellen, stom dat ik zo lang moet wachten maar oké, hopelijk is alles in orde!

5 jaar geleden

Bij mij klom mijn hartslag ook aan het begin van zwangerschap. Twee weken geleden bij 8 weken zakte ie ook opeens, maar daarna ging ie ook weer een beetje omhoog. Zou mij er niet te druk over maken, zo veel dingen die er invloed op hebben! Ander vraagje; weten jullie hoe je kan invoeren dat je zwanger bent zodat ie niet de hele tijd aan geeft dat je menstruatie er aan komt?

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Bij mij klom mijn hartslag ook aan het begin van zwangerschap. Twee weken g ...
Blijkbaar gaat dat niet, ik heb het opgezocht. Dat zou nog komen maar ik vrees niet dat we dat tijdens deze zwangerschap nog kunnen gebruiken. Ik heb die functie dan ook even uit gezet.

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Gewoon niet teveel om stressen denk ik! Als je in je app links boven op je account klikt, scroll je naar onderen naar gezondheidsinstellingen voor de vrouw, daar kun je het wijzigen.

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Alleen het wijzigen van je menstruatie kan daar, niet het knopje: nee ik wordt niet ongesteld ik ben zwanger. Die mist nog!

5 jaar geleden

Reactie op Missjellybean

Alleen het wijzigen van je menstruatie kan daar, niet het knopje: nee ik wo ...
Inderdaad daar kan je bij instellingen alle voorspellingen uitzetten. Jammer eigenlijk dat ze dat knopje niet gewoon voorzien hebben.

5 jaar geleden

Reactie op Lienn

Inderdaad daar kan je bij instellingen alle voorspellingen uitzetten. Jamme ...
Hmmm ja jammer! Dan maar elke paar dagen invoeren dat ik nog steeds niet ongesteld ben, op zich wel leuk die bevestiging elke keer 😂

5 jaar geleden

Lekker de optie hartslag meten uitzetten Heb ik ook gedaan, ik ging helemaal over de zeik omdat ik in het begin wel eens een pols van 145 had, en was daarna alleen maar op de polsslag gefoxust

5 jaar geleden

Reactie op Lelleke

Lekker de optie hartslag meten uitzetten Heb ik ook gedaan, ik ging helemaa ...
Oh echt? Ja, dan misschien beter om m uit te zetten als je er van in de stress raakt. Ik denk dat het heel erg verschilt per persoon hoe je reageert op oa hcg. Heb wel gelezen dat je hartslag hoger kan zijn en dat het daarom ook niet goed is om te sporten op een hele hoge hartslag. Heb er zelf juist helemaal geen last van, maar mijn rust hartslag en bloeddruk zijn normaal ook aan de lage kant.

5 jaar geleden

Aan begin vloog de mijne ook omhoog, na paar weken ging hij terug naar oude stand en is nog nooit zo stabiel ook zo gebleven. Hij is nu dus gewoon weer laag. Heb al 2 echo’s gehad en alles gaat gewoon goed.

5 jaar geleden

Ik wou jullie even laten weten dat de echo goed was! Koprollen, zwaaien, kont laten zien alles behalve stilliggen om te meten! Mijn horloge gaat maar af dan stress ik toch minder.

5 jaar geleden

Bij mij ook! Altijd steevast al een paar jaar dag ik mn fitbit draag rins 57 in rust en sinds ik zwanger ben continu rond de 62. Geen zorgen dus. Grappig om te zien juist dat dat al erg vroeg een signaal is!

5 jaar geleden

Reactie op Kelly_V01

Bij mij ook! Altijd steevast al een paar jaar dag ik mn fitbit draag rins 5 ...
Ja aan de app van fitbit kan ik het zien sinds wanneer ik zwanger ben, denk je te checken voor je ongesteldheid maar ik zag daar aan al, hè dit is anders... haha