18 Reacties

4 jaar geleden

Ja echt een aanrader. Ik werk ook al lang thuis en via mijn werk was er extra thuiswerkvergoeding voor je werkplek mogelijk. Ik heb hier zo’n bal van gekocht. Ik werk er heel fijn op. Fijn voor de afwisseling en goed voor je houding. https://www.worktrainer.nl/Togu-Powerbal-ABS-Zilver deze heb ik.

4 jaar geleden

Ik heb een fitness bal, ooit gekocht bij de action ivm fysio oefeningen van mijn vriend. Gebruik hem nu tijdens de zwangerschap bijna elke dag! Vind het erg fijn voor men rug en bekken. Wil hem ook gaan gebuiken voor de weeën enzo. Ik vind het zeker een aanrader

4 jaar geleden

Ik had er 1 gekocht toen ik vorige zwangerschap yoga cursus had, maar uiteindelijk thuis noooit gebruikt 😛 Heb m nu maar weggegooid ga er toch niks mee doen. Met weeën had ik totaal geen behoefte om op een bal te zitten maar misschien andere dames wel

4 jaar geleden

Yes inderdaad een aanrader! Bij mijn zwangerschapscursus werd deze ook aangeraden en werkt inderdaad ook bij het opvangen van weeën

4 jaar geleden

Ik heb er ook eentje om dezelfde reden gekocht, en het zit echt heerlijk met mijn bekken. Maar hij is wel kleiner dan de maat zou moeten zijn, dus voor bij het bureau is hij eigenlijk iets te klein. Ik heb er eentje van Tunturi, die moet je dus níet hebben. Maar ik las ook bij andere merken in de reviews dat ze hetzelfde probleem hebben.

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/tunturi-fitnessbal-gymball-swiss-ball-75-cm-incl-pomp-zilver/9200000071927291/?s2a= Ik heb deze gekocht. De laatste weken alleen maar opgezeten tijdens werk, was heel prettig!

4 jaar geleden

Is hij bij jou dan wel daadwerkelijk 75 cm? Ik heb dezelfde in 65 cm (ben niet zo groot) maar tot nu toe krijg ik hem tot max 55 cm opgepompt.

4 jaar geleden

Reactie op nijn5

Is hij bij jou dan wel daadwerkelijk 75 cm? Ik heb dezelfde in 65 cm (ben n ...
Ik heb ook de 65 cm maar die krijg ik wel zo groot opgepompt. Waarschijnlijk nog wel groter ook 😅

4 jaar geleden

Ja hoor zeker een aanrader. Wij hebben zowiezo al ene liggen voor onze trainingen. Deze staat nu standaart in de living als ik TV kijk zit ik erop te wiegen. Helpt echt goed met de rug en bekken pijn. Ga deze tijdens de arbeid ook veel gebruiken denk ik

4 jaar geleden

Reactie op Mellow

Ik heb ook de 65 cm maar die krijg ik wel zo groot opgepompt. Waarschijnlij ...
Misschien moet ik dan toch nog een iets sterkere pomp zoeken 😅

4 jaar geleden

Heb dit op advies van de fysio aangeschaft. Zij gaf ook aan dat het echt geen dure hoeft te zijn. Dus ik heb eentje van 5 euro bij de Kruidvat gekocht. Zijn vaker in de aanbieding bij winkels met sportacties (Kruidvat, Lidl, Aldi enz)

4 jaar geleden

Ja heel fijn! En een vriendin van mij gebruikt hem nog steeds. Baby in draagdoek of op de borst en beetje heen en weer wiebelen op de bal. Hoef je niet 100 rondjes te lopen al wiegend met wen baby op je arm. Vond ik slim uitgevonden!

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van de etos aangeschaft, heel fijn, werk er ook op, sindsdien minder pijn in mijn rug!

4 jaar geleden

Ik heb er 1 bij de Kruidvat gekocht. Zijn nu in de aanbieding voor 5 euro.

4 jaar geleden

Reactie op nijn5

Is hij bij jou dan wel daadwerkelijk 75 cm? Ik heb dezelfde in 65 cm (ben n ...
Ja ik had eerst ook de 65 maar die was voor mij ook te klein. Maar het schijnt dat je elke paar dagen even bij moet pompen en dat hij dan wel ineens groter wordt. Ik had dat geduld kennelijk niet 🙈. Die 75 zit bij mij heel goed. Maar pomp ik niet te vaak bij haha.

4 jaar geleden

Zorg wel dat je de goede maat hebt. Ben je 175 dan een bal van 75 en kleiner kan 65 goed werken.

4 jaar geleden

Een bal is super fijn! En beter voor je houding je traint onbewust je bekkenbodem spieren. Maar koop aub een goeie bal! Een bal van de action, etos of andere goedkopen winkels kunnen maar 80 tot 100 kilo dragen. https://www.fitnessdelivery.nl/gymbal-rs-sports-anti-burst-zwart.html?sqr=Bal& Deze bal kan 180 kilo aan je hebt ze ook die kunnen 350 kilo dragen. Ik moet er niet aan denken dat de bal knapt😱

4 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! Heb er vanmiddag één gehaald, in een winkel zelfs!😱 Wie had dat gedacht. Hoef niet eens 87654 dagen te wachten tot ie ei-de-lijk binnen komt! Vanavond mag vriendlief ‘m oppompen, daar heb ik geen kracht meer voor😁