7 Reacties

2 maanden geleden

ik lees even mee, hier het zelfde probleem 🥲

2 maanden geleden

Ja hier maandje terug of zo. Heb er eigenlijk geen aandacht aan besteed. En wat vaker pasta gemaakt dat wilden ze wel eten. 🙃 Nu gaat het weer goed. Heeft denk ik een maandje geduurd. Ene dochter eet nu wel liefst op schoot, maar ik vind dat stiekem wel gezellig. Durven trouwens nu ook weer nieuwe dingen te proeven.

2 maanden geleden

Hier twee meisjes die tot 2 jaar alles aten wat ik ze voorschotelde! Momenteel eet ene dochter inmiddels wel weer wat maar onze avond maaltijden zijn erg beperkt 😄 Ze is dol op aardappels en lust bepaalde groentes. Niet alle vleesjes gaan er meer in maar zolang ze een aardappel en hapje groente heeft gehad ben ik al blij Pasta met saus wil mevrouw ook niet en nu neemt ze misschien een paar hapjes kale pasta. Maar ik heb nooit strijd gemaakt. Ze eet wat ze wil eten en wat ze lekker vind. Soms ‘push’ ik haar met hapje geven als ik zeker weet dat ze het lekker vind en omdat ze graag toetje wil. Dan eet ze wel😆 Andere dochter voorbeeldige eter! 👏🏼

2 maanden geleden

Reactie op mormels

Ja hier maandje terug of zo. Heb er eigenlijk geen aandacht aan besteed. En ...
hier wil ze de laatste tijd ook bij mij op schoot eten, dan eet ze wél heel haar bord leeg. maar vind het zo niet fijn met mn eigen eten. ze mag nu dus pas op schoot als ik klaar ben, maar das ook niet echt handig. hoe doe jij dat dan? @ts, hier gaat het een beetje af en aan. ene x eet ze super goed, andere x weer niet. omdat het eigenlijk altijd al zo is geweest, besteed ik er nier meer echt aandacht aan. ik probeer vaak wel als je een hapje neemt, mag je daarna een toetje of filmpje kijken ofzo, maar als dat ook niet werkt, laat ik het erbij.

2 maanden geleden

Reactie op Rizzerd

hier wil ze de laatste tijd ook bij mij op schoot eten, dan eet ze wél heel ...
Ze eet nu bijna. Iet meer op schoot.

2 maanden geleden

Reactie op mormels

Ze eet nu bijna. Iet meer op schoot.
Oh lekker bericht. 😂 ze eer bijna niet meer op schoot vooral bij ontbijt. Maar dat wat je noemde werkt inderdaad ook wel maar dan wacht ze tot ik klaar ben voordat ze gaat eten dus dan duurt het heeel lang voordat we klaar zijn.

2 maanden geleden

Reactie op mormels

Oh lekker bericht. 😂 ze eer bijna niet meer op schoot vooral bij ontbijt. ...
nou precies, dan duurt het dus idd lang