Geen duidelijke test

MamaEs
4 maanden geleden
Volgen
Ha meiden, Vandaag ben ik volgens mijn eigen berekening 4 weken en 5 dagen zwanger. De test op mijn NOD was negatief maar nadat ik gisteren 4 dagen overtijd was, nog maar een test gedaan. Die gaf héél licht positief aan, bijna niet te zien. Vervolgens twee vroege testen van de Action gedaan, die gaven heel licht positief aan maar wel te zien. Nu vanmorgen een gewone test met ochtend urine, die is dus nog negatief. En dat maakt me onzeker! Heb ik dan te weinig hormonen? Iemand ervaring mee dat het lang duurde voordat testen positief werden?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
18 reacties
Lijne
4 maanden geleden
Kan het zijn dat je eisprong wat later was? Dat betekent dat je dan korter zwanger bent dan je denkt en dat zou een oorzaak kunnen zijn van de lichte testen
  • Rapporteren
Cnan
4 maanden geleden
Als hij heel licht nu is zou ik 3 dagen wachten en nog eens testen. Bij licht is het hormoon er wel.. in de komende 48-72 uur verdubbeld dit en zal hij duidelijker worden als het goed is
  • Rapporteren
Ilona-1986
4 maanden geleden
Ik sluit me bij de andere reacties aan. Mocht je gisteren veel hebben gedronken, dan is je urine nu misschien minder geconcentreerd en slaat de test ook lichter uit.
  • Rapporteren
Hermeline
4 maanden geleden
Digitale clearblue halen en over een paar dagen testen misschien? Ik vond het erg fijn om, in plaats van een streepje te interpreteren, echt de woorden af te lezen...
  • Rapporteren
Dreamer
4 maanden geleden
Zolang duurde het bij mij. Nu 5.5 zwanger
  • Rapporteren
Kris10
4 maanden geleden
Kan inderdaad late eisprong zijn maar bijvoorbeeld ook dat je langzaam hormonen aanmaakt. In week 5 kan het nog onder de 10 zijn. Over 2 dagen weer proberen met ochtendurine🥰
  • Rapporteren
baby n & m
4 maanden geleden
Pas vanaf week 5 zijn zwangerschapstesten écht betrouwbaar, dus hoe lastig het ook is, test over een paar dagen pas opnieuw. Verschillende merken hebben verschillende hoeveelheden hcg nodig voordat de test positief is.
  • Rapporteren
MamaEs
4 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties! Late eisprong ligt niet echt voor de hand maar kan natuurlijk wel, heb mega drukke weken gehad dus dan ontregeld het weleens. Ga idd maar gewoon een paar dagen afwachten en dan zondag ofzo weer testen. Het was per slot een + en ik voel me behoorlijk preggo 🥱😵🤢 Testen maken me juist onzeker en ben zo klaar met die onzekerheid 😋
  • Rapporteren
ShonaZoë
4 maanden geleden
Heb je de kruidvat testen geprobeerd ? 2 voor €5,-? Ik heb daar hele goede ervaringen mee en ik heb zelfs gehoord dat die het beste zijn!
  • Rapporteren
MamaEs
4 maanden geleden
Reactie op Hermeline
Digitale clearblue halen en over een paar dagen testen misschien? Ik vond het erg fijn om, in plaats van een streepje te interpreteren, echt de woorden af te lezen...
Dat is wel waar ja! Bij mijn andere kids heb ik gwn maar 1x getest en was het meteen duidelijk. Nu het zo twijfelachtig is zon digitale misschien net zo fijn
  • Rapporteren
Suussie91
4 maanden geleden
Reactie op Dreamer
Zolang duurde het bij mij. Nu 5.5 zwanger
Sensitest extra vroeg? Deed je elke dag één test of..?
  • Rapporteren
Suussie91
4 maanden geleden
Ik raad wel aan om telkens één merk te gebruiken qua test, het ene is gewoon gevoeliger dan het ander. Ik denk dat je een late eisprong hebt en je nog niet zolang zwanger bent, over 2 dagen nog even testen en kijken of het duidelijker is. Laat je het ons weten😊
  • Rapporteren
11-8
4 maanden geleden
Ik was na 3 weken overtijd pas zwanger volgens mijn testen ! Dus geen stress soms duurt het gewoon even
  • Rapporteren
Ml1
4 maanden geleden
Ik xou telkens dezelfde test gebruiken anders weet je noet of het aan de test kan liggen. Ik heb goede ervaringen met die van Kruidvat 2 voor 10 euro. Ik was 1 dag overtijd en toen al positief. Ik ben wel altijd heel regelmatig met mijn periodes. Ik zou je vooral niet teveel druk maken en over een dag of 3 weer testen omdat hormonen snel meer worden. Succes!
  • Rapporteren
RoosjeFa
4 maanden geleden
Het kan zijn dat je teveel water hebt gedronken waardoor de test het niet opneemt. Probeer het later op de dag.
  • Rapporteren
Ukkepuk2
4 maanden geleden
Ik zou de kruidvat 2v 5 gebruiken die zijn heeel gevoelig! Wel 5 min wachten! Succes
  • Rapporteren
RoseyRose
4 maanden geleden
Ik denk dat het zeer aannemelijk is dat je eisprong gewoon later is geweest dan dat je dacht en je nu dus geen 4+5 bent en je hormoonwaarde dus gewoon nog te laag is. Even een paar dagen wachten en kijken of hij donkerder word. Over het algemeen testen de meeste vrouwen wel al positief voordat ze ongesteld moeten worden namelijk.
  • Rapporteren
Gvb
4 maanden geleden
Een streepje is een streepje is mij altijd verteld! Ik heb bij allebei de zwangerschappen in het begin een heel licht streepje gehad (testen van de action) en allebei waren ze echt positief al ver voor NOD. Ik zou ook idd over een paar dagen er nog 1 doen met ochtendurine.. succes!
  • Rapporteren