Geen energie/zin om te sporten

Ing5
16 dagen geleden
Volgen
Zijn er nog meer vrouwen die sinds ze zwanger zijn geen zin/energie hebben om nog te sporten? Voor de zwangerschap was ik 3x in de week fanatiek aan het sporten. Nu lukt het me gewoon niet om iets sportiefs te ondernemen. Mede door de misselijkheid de hele dag en de vermoeidheid. Ergens zo frustrerend.. Zou dit na een aantal weken wel weer terug komen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
SN CN
16 dagen geleden
Ik heb het ook. Niks lukt me nog de laatste dagen. Sporten durf ik ook wel niet goed meer vanwege eerdere miskramen. Misschien neem ik het wel op vanaf 12 weken als de kans op miskramen afneemt en ik misschien terug wat meer energie heb 😊
  • Rapporteren
Lili2020
16 dagen geleden
Erg herkenbaar! Ik sporten zo'n 3 a 4 keer per week bodypump en hardlopen! Minder dan 3 keer vond ik altijd wat teleurstellend.. Ik zit nu in week 5 (+5) en sinds deze week (sinds 4 dagen) ben ik erg vermoeid en wat misselijk. Ik heb mij er vrij direct aan toegeven even niks te doen. Ik heb er gewoon geen puf en zin in. Wel hoop ik het over een aantal weken weet wat op te pakken. Dit past niet zo bij mij, ben ook bang dat die sportdrang niet terug komt ofzo.. Wel voel ik dat ik echt naar m'n gevoel moet luisteren, dus dat is ook mijn advies richting anderen!☺️, succes en veel plezier!
  • Rapporteren
Rbw
16 dagen geleden
Herkenbaar! Ik was ook fanatiek wat betreft sport. Wat voor mij wel heel erg helpt is gewoon proberen elke avond een stuk te wandelen. Ook al ik moe of futloos ben. Tijdens het wandelen krijg ik meestal wel weer energie en ik slaap beter als ik thuis kom. Daarnaast geeft het toch een beetje voldoening. :)
  • Rapporteren
Astrid03
15 dagen geleden
Ik sporte voor de zwangerschap 6 dagen per week. Ik doe aan triathlon. De eerste weken was ik mottig en moe en had geen zin in sporten. Ben vandaag 8+3 en sport ondertussen alweer 3 maal per week. Weliswaar korte en rustige trainingen. Maar hoop dit stillaan terug verder te kunnen opbouwen. De zin in sport komt stillaan ook terug.
  • Rapporteren