5 Reacties

5 jaar geleden

He Noortjenoor, ik kan me voorstellen dat het in deze situatie een beetje eenzaam kan voelen. Misschien kun je een goede vriendin beschouwen als tante? Als iemand dichtbij staat maakt het voor het kindje niet uit of het bloed is of niet! Ik zou me daar geen zorgen om maken, het krijgt sowieso liefde genoeg! Ik heb er geen ervaring mee dus moeilijk je te helpen.. Hopelijk kun je het er goed met je vriend en misschien zijn ouders over hebben zodat ze extra aandacht voor je hebben in deze bijzondere tijd!

5 jaar geleden

Dankjewel, Meg. M’n beste vriendin is een tijdje geleden naar Brabant verhuisd en dat maakt ook een verschil.

5 jaar geleden

Dit moet zeer moeilijk zijn, ik vind je alvast heel moedig en sterk om zover te komen zonder steun van familie. Ik ben ook zeer blij dat je zo een lieve vriend hebt die jou zo goed opvangt. Soms zijn vrienden beter dan familie, je kan ze immers zelf kiezen. Mijn moeder is bijvoorbeeld zeer egocentrisch en slorpt enorm veel energie op. Twee van mijn zussen hebben dan ook opgegeven. Mijn oudste zus en ikzelf proberen nog, maar het is soms lastig. Hoe vaak ze ook al niet gezegd heeft :"ik wou dat ik nooit kinderen had gehad" kan ik al lang niet meer tellen. Gewoon om maar te zeggen: familie is echt niet alles. Jullie zullen samen een hecht gezinnetje vormen, met jullie drietjes, en dat is het belangrijkste. Veel succes!

5 jaar geleden

Reactie op Veggieburger

Dit moet zeer moeilijk zijn, ik vind je alvast heel moedig en sterk om zove ...
Wat een lieve woorden, Veggieburger. Dankjewel. Inderdaad, niet fijn om dat van een moeder te horen. Ik hoop dat je een goede band hebt met je zussen. En de vrienden die ik heb, zijn lief en zorgzaam en bovenal: eerlijk en oprecht. Aan je naam te zien ook een vegetariër? Hier ook. Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt.

5 jaar geleden

Reactie op Noortja

Wat een lieve woorden, Veggieburger. Dankjewel. Inderdaad, niet fijn om da ...
Ik hoop bij jou ook!