Geen gevoel in borsten

Verwijderd lid
5 maanden geleden
Volgen
hi meiden. Ik durf hier eig niks te plaatsten iets met bijgeloof haha. Vorige keer is het fout gegaan met 5 a 6 wkn geej kloppend hartje een MA. Ik had toen 0 symtomen ja een positieve test maar thats all... Nu ben ik opnieuw zwanger en opnieuw geen symotomen ja af en toe menstruatiepijn. Nu lees ik dat veel vrouwen zeggen ik heb geen symtomen MAAR WEL pijnlijke borsten tepels oid.... nou dat is een symtoom waar ik voor zou tekenen... merk dus opnieuw niks aan mn borsten terwijl ik mij verder beter voel als vorige keer 🍀 zijn er dus meerdere die echt maar dan ok niks aan hun borsten voelen... voel me beetje een remi in dit verhaal.. en maakt mij onzeker heel erg
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Lijne
5 maanden geleden
Ik voel ook niks aan mijn borsten. Ben alleen wat moeier en bij vlagen misselijk
  • Rapporteren
WaitingForOurBaby
5 maanden geleden
Zelfde hier. Geen gevoelige borsten of groter oid, alleen lage buikpijn....
  • Rapporteren
Eliane
5 maanden geleden
Ik voel óók niks aan mijn borsten een beetje misselijk
  • Rapporteren
Lindsxx
5 maanden geleden
Ik heb wel gevoelige borsten maar verder niet zoveel.. Soms een beetje duizelig..
  • Rapporteren
Mir1987
5 maanden geleden
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik 9 maanden lang 0 symptomen gehad. Alleen afentoe een beetje moe en met 36 weken een hoge bloeddruk. Hoop dat 't je een beetje geruststelt
  • Rapporteren
shr
5 maanden geleden
Zelfde hier hoor, merk ook nog niks aan m’n borsten.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
telt me toch wel beetje gerust... ik hoor zoveel meiden dat ze geen symptomen hebben maar wel altijd die gevoelige borsten oid. En omdat t vorige keer misging en ik toen t zelfde qua borsten voelde ( toen geen buikpijn) krijg k nu paniek hehe🙏😳  Normaal ben ik meteen van alles volgen groepen op starten blabla leuk leuk leuk maar schijt nu nog na mn MA 100 kleuren bagger. Hoop en ga er maar vanuit eind aug mee te kunnen kletsen❤🙌🍀🙏
  • Rapporteren
IrisHairARTST
5 maanden geleden
Ik heb ook niks geen gevoelige borsten hoor...
  • Rapporteren
Linda_H
5 maanden geleden
Ik voel niet echt iets aan mijn borsten (soms denk ik van wel, maar zit volgens mij tussen mijn oren). Wel een beetje krampen en steken wat me toch een beetje zenuwachtig maakt 🥺
  • Rapporteren
Chantal24
5 maanden geleden
Mijn borsten of tepels doen nu ook nog echt niet zeer.
  • Rapporteren
panaceatic
5 maanden geleden
Voelde niks aan mijn borsten van gevoeligheid o.i.d. tot gisteren. Nu gevoelig en ook wat gezwollen. Ben bijna 5 weken.
  • Rapporteren