12 Reacties

2 maanden geleden

Herkenbaar, wij zitten in dezelfde fase. Ze is duidelijk zó moe maar we krijgen haar gewoon niet meer op bed. Nachten zijn rommelig en elke ochtend 5:00 wakker… heel frustrerend. Ik lees even mee!

2 maanden geleden

Ook best herkenbaar, maar ze is gelukkig niet altijd vroeg wakker. Meestal komt ze er ook wel door met wat eten. Ze gaat om 19u slapen sinds ze geen middagdut meer doet.

2 maanden geleden

Zelfde ‘fase’ hier 😂 geen dutje terwijl die bijna omvalt van moeheid. Vervolgens om 6.30 ineens wakker terwijl hij altijd tot 8/8.30 sliep! Geen tips helaas

2 maanden geleden

ja..herkenbaar 😂 we moeten er even doorheen denk ik..

2 maanden geleden

Fijn om te lezen dat het herkenbaar is, hopelijk zijn we snel door deze fase heen..

2 maanden geleden

Hier weigert ze ook het middagdutje.. op zich komt ze de dag goed door, maar vanaf 18u wordt ze een enorme dramaqueen door de oververmoeidheid. Dus starten we dan iets vroeger het avondritueel en op bed rond 18.30u al 🙃 En dan komt ze de nacht meestal goed door Maar het is een lastige fase.. 😝

één maand geleden

Goedemorgen, hoelang heeft deze “fase” bij jullie geduurd? Hier nu al 2 weken gedoe.

één maand geleden

Wij hebben dit nu ook. Wilt absoluut geen middag slaapje meer doen, al valt ie om van vermoeidheid , wat me echt verbaasd dat het dan nog niet lukt. Maar wordt wel om 6.30 wakker en dit was altijd rond 8.00 en soms zelfs later. Hij slaapt wel altijd de nacht door en valt ook ‘s avonds meteen in slaap, maar dat vroeg wakker vind ik wel vervelend. Is dit (weer) een fase…..??? Overigens lukt het ook niet goed om hem echt vroeg naar bed te krijgen. Meestal rond 19.30-20.00

één maand geleden

Reactie op First1

Goedemorgen, hoelang heeft deze “fase” bij jullie geduurd? Hier nu al 2 wek ...
Vroeg wakker zijn was volgens mij 1,5/2 weken en het niet goed volhouden heeft wat langer geduurd ik denk wel 4 weken maar nu slaapt hij de nachten weer zoals hij deed en houdt het nu goed vol tot hij naar bed gaat maar dat is nu wel een half uur eerder dan toen hij nog een middagdutje had.

één maand geleden

Reactie op Girl

Vroeg wakker zijn was volgens mij 1,5/2 weken en het niet goed volhouden he ...
Dankje. Ik denk wel dat het samenloopt met iets. Ze is ook enorm driftig en nee.. het eeuwige nee 😂😂

één maand geleden

Reactie op First1

Dankje. Ik denk wel dat het samenloopt met iets. Ze is ook enorm driftig en ...
Ik had niks moeten zeggen 😅🫣 vanmorgen was het 5:30 ipv 6:30/7:00.. Hopelijk was dit weer even eenmalig

24 dagen geleden

Reactie op Girl

Ik had niks moeten zeggen 😅🫣 vanmorgen was het 5:30 ipv 6:30/7:00.. Hopel ...
Bij ons kon ze bij het naar bed gaan ineens niet meer slapen. Dus half 9 lag ze eindelijk. Na heel veel erfenis van mij en 5x naar boven lopen. Nu Vannacht al vanaf 02:30 bezig haar opnieuw in slaap te krijgen… het is nu 04:39…. Middagdut gehad op school. Wat een ellende dit.