Geen pijnlijke borsten meer, zeurend gevoel onderin buik...

Meissie
24 dagen geleden
Volgen
De hele week, vanaf nod zere borsten, nu sinds een paar uurtjes niet meer. Mijn miskraam begon zo destijds. Maak me zo’n zorgen. Heb geen bloed gelukkig, wel al een paar dagen bruine afscheiding. Ook een zeurderig gevoel onderin mijn buik. Net voor de zekerheid getest. Stond nu op 2-3, afgelopen maandag op 1-2... ervaringen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Jenni-2
24 dagen geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je je zorgen maakt neem even contact op met je verloskundige. Misschien mag je even langskomen.
  • Rapporteren
Anoniempjeanoniempje
24 dagen geleden
Langs komen bij de VK brengt misschien wel meer onzekerheid met zich mee. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik het niet doen. Ik ben naar vk geweest en alleen maar meer stress door gekregen. Geen kloppend hartje. Of het is te vroeg, of 't kindje leeft niet meer. Conclusie: wachten tot 8 weken. Was ik maar niet gegaan...
  • Rapporteren
Gmk
24 dagen geleden
Hoe ver ben je volgens je eigen berekening?
  • Rapporteren
Meissie
24 dagen geleden
Langs komen bij de VK brengt misschien wel meer onzekerheid met zich mee. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik het niet doen. Ik ben naar vk geweest en alleen maar meer stress door gekregen. Geen kloppend hartje. Of het is te vroeg, of 't kindje leeft niet meer. Conclusie: wachten tot 8 weken. Was ik maar niet gegaan...
Nee gelukkig geen bloedverlies. Jeetje wat zit je in onzekerheid nu... hoe lang nog voor je een echo mag??
  • Rapporteren
Meissie
24 dagen geleden
Reactie op Gmk
Hoe ver ben je volgens je eigen berekening?
Ik ben nu 4 weken en 2 dagen volgens mezelf 🙏🏻
  • Rapporteren
Anoniempjeanoniempje
24 dagen geleden
Reactie op Meissie
Nee gelukkig geen bloedverlies. Jeetje wat zit je in onzekerheid nu... hoe lang nog voor je een echo mag??
Gelukkig maandag avond. Maar ik dacht ook: "dwing" en echo af, nou karma is a batch.
  • Rapporteren
Anoniempjeanoniempje
24 dagen geleden
Gelukkig maandag avond. Maar ik dacht ook: "dwing" en echo af, nou karma is a batch.
Bitch bedoel ik, haha
  • Rapporteren
Gmk
24 dagen geleden
Reactie op Meissie
Misschien helpt het, maar met 4+2 is er ook nog geen kloppend hartje te zien. Hopelijk is er na het weekend een mooie groei te zien. Maak je niet te druk, stress helpt nooit ❤❤
  • Rapporteren
Hermeline
24 dagen geleden
Reactie op Meissie
Oh maar dat had ik ook een beetje! Je bent nog erg vroeg. In de aanloop naar menstruatie krijg ik altijd enorm pijnlijke en gespannen borsten wat vlak voor menstruatie afneemt. Toen ik na NOD positief testte nam dat eerst nog wat verder af. Nu op 5+2 is het soort van terug maar op een andere manier. Iedereen is weer anders :) misschien is het nog een restje PMS...
  • Rapporteren
Meissie
24 dagen geleden
Net contact gehad met de verloskundige. Die kan niks voor mij betekenen. Zolang er geen helderrood bloed is, is er hoop. Maar ja ook geen symptomen meer. Ben zo bang dat het weer mis is... 😢
  • Rapporteren
Y.C.
24 dagen geleden
Hier 4+2 dagen.. sinds vanmiddag beetje bruine afscheiding. Had ook wel wat kramp gisteren.. hoop dat het niks is. Ik had wel een innestelingsbloeding voor ik erachter kwam dat ik zwanger was.
  • Rapporteren
kim003
24 dagen geleden
Volg je gevoel zou ik zeggen... ik ben zondag voor een echo wegens een bloeding, 4/5weken zwanger maar 2miskramen. Hcgwaarde bepaald en echo. Ok op de echo niet veel te zien, maar ook niets slechts en hcgwaarde was ok. Ik ben nog steeds ongerust maar toch geruster dan voor de echo...
  • Rapporteren