5 Reacties

2 maanden geleden

hoe zijn jullie erachter gekomen? wij worden nu doorverwezen maar het audiologisch centrum ivm slechte spraak

2 maanden geleden

Reactie op xSannii1993

hoe zijn jullie erachter gekomen? wij worden nu doorverwezen maar het audio ...
Gehoortest bij de KNO-arts in het ziekenhuis. De eerste test lukte niet (met dopjes), daarna heeft hij een test onder narcose gekregen in het ziekenhuis.

2 maanden geleden

Hier hebben ze bij een dochter rond de -30/35 db minder gehoor gemeten in audiologisch centrum. Ze hebben een uitgebreide test gedaan en haar oorschelp leek wel goed te zijn. Dus misschien komt het door druk op trommelvlies. Paar weken terug hebben ze buisjes op nieuw geplaatst en over een maand hebben we een nieuwe meting om te kijken of ze beter hoort. Verder hebben we doorverwijzing naar een logopedist. Maar begrijp dat wachtlijsten enorm zijn.

2 maanden geleden

Reactie op mormels

Hier hebben ze bij een dochter rond de -30/35 db minder gehoor gemeten in a ...
Hoi hoi, Bedankt voor je reactie! Buisjes heeft hij al en logopedie zijn we al mee gestart. Hoe kunnen ze zien of de oorschelp goed is? Verwachten ze bij jouw dochter nu minder gehoorverlies nu ze buisjes heeft?

2 maanden geleden

Reactie op Wennis

Hoi hoi, Bedankt voor je reactie! Buisjes heeft hij al en logopedie zijn ...
Ik was er zelf niet bij. Maar ze hebben met een aparaat bepaalde druk gemeten zo konden ze dat zien geloof ik. Kno bij ons heeft alleen dat zo een pistoolachtige meter. Ze verwachten dat het opgelost zal zijn met de buisjes. Maar ik zelf denk van niet. Ze heeft al eens eerder buisjes gehad en toen ze er nog allebei inzaten had ik al het idee dat ze minder hoorde. Ook omdat haar tweelingzus wel na het plaatsen stukken beter hoorde.