13 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar ervaringen!

5 jaar geleden

Emesafene hielp bij mij ook niet. Ik slik ook gembercapsules (van Kruidvat), maar helaas helpen die mij ook niet.. verse gember thee (wat ik wel heel lekker vind) helpt helaas ook niet. Ik ben 24/7 misselijk. Maar ik lees van anderen wel heel goede ervaringen met gember capsules, dus ik zou ze zeker proberen als ik jou was!

5 jaar geleden

Gember capsules krijg ik de eerste 3/4 uur des te meer maagzuur en misselijkheid van馃槪

5 jaar geleden

Mijn vorige zwangerschap heb ik emasafene nodig gehad om te kunnen werken (in een bakkerij 馃あ), dat hielp gelukkig met 茅茅n pilletje op een dag. Nu had ik de hoop het niet nodig te hebben maar helaas, vanmorgen toch weer aangevraagd bij de huisarts. Heb van de week gemberpillen geprobeerd maar dat gaf geen verschil, kreeg er ook juist een branderig gevoel van in m'n maag. Het zal per persoon en zwangerschap verschillen.. Vervelend h猫 die misselijkheid 24/7? Sterkte!

5 jaar geleden

Ja inderdaad erg lastig! Vooral niet wetende hoelang het zich gaat aanhouden. Ik zit al 2 weken thuis omdat het niet gaat en wil graag weer normaal aan het werk en niet proberen en dan toch weer na 鈥榥 uur na huis gaan! Heb zelf nog niks gelezen over de gember capsules

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Heb de zetpillen van enesafene maar ook hier werkt het niet. Lig al de hele week beroerd op de bank en houd nauwelijks iets binnen. Daarvoor de gembercapsules geprobeerd maar ook dat was geen succes :( misschien werkt het bij jou wel! Ik denk dat hier cola wel werkt, maar zelf durf ik dat niet te drinken ivm de risico's die het met zich meebrengt... mocht je de gouden tip hebben; ik hou me aanbevolen! Succes en beterschap!

5 jaar geleden

Ik drink cafe茂ne vrij cola of spa rood ...dat helpt bij mij een beetje ...

5 jaar geleden

Reactie op CvB.

Ja inderdaad erg lastig! Vooral niet wetende hoelang het zich gaat aanhoude ...
Ik heb me destijds ook een tijdje ziek moeten melden, dat voelt zo rot.. Misschien ligt het nog aan de week waarin je zit. Bij mij is week 7 nu beide keren een enorme piek geweest en zwakt het na 1.5-2 weken toch weer ietsjes af. Wie weet helpt de emasafene daarna beter..? Welke week zit je nu? Beterschap!

5 jaar geleden

Reactie op S9174

Ik heb me destijds ook een tijdje ziek moeten melden, dat voelt zo rot.. Mi ...
Dankje!! Ik ben nu 7+1 en eerste zwangerschap. Huisarts geeft aan eerste trimester kan duren maar dat duurt nog wel even haha 馃槄 en ziek melden voelt inderdaad rot. Ben wel vanaf het eerste moment eerlijk geweest omdat ik ook een traject hebt moeten volgen heb ik ze altijd alles eerlijk verteld

5 jaar geleden

Reactie op CvB.

Dankje!! Ik ben nu 7+1 en eerste zwangerschap. Huisarts geeft aan eerste t ...
Ah, gefeliciteerd! Uiteindelijk vergeet je dit weer, maar nu is het een uitdaging. Niet heel erg hoopvol maar na 20 weken ergens begon ik pas echt op te knappen. Hopelijk werkt de emasafene binnenkort beter en kom je deze periode iets prettiger door :) misschien weet de huisarts nog iets anders als emasafene niet werkt.. of een homeopathisch arts? Succes.

5 jaar geleden

7 up werkt hier nu trouwens best ok茅 (Onder het mom van; alle beetjes helpen馃槀)

5 jaar geleden

Ik slik dagelijks 6 gembercapsules, dat deed ik al voor mijn ongeplande zwangerschap. Ik ben nog niet misselijk (6+3) dus wellicht helpt het een beetje 馃檶馃徏

5 jaar geleden

Ik slik dagelijks 6 gembercapsules, dat deed ik al voor mijn ongeplande zw ...
6? Mag dat zoveel? Ik heb een potje gekocht daar staat op dat ik maar 2 mag.. zou wel graag meer willen nemen