10 Reacties

4 jaar geleden

Cadeaukaart van prenatal of babydump of babypark of een andere winkel? 🍀

4 jaar geleden

Cadeaukaart

4 jaar geleden

Cadeaukaart vond ik zelf fijn.

4 jaar geleden

Maar van hoeveel een cadeaukaart? Zo lastig, er komt natuurlijk ook nog een babyshower🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Anis🫶

Maar van hoeveel een cadeaukaart? Zo lastig, er komt natuurlijk ook nog een ...
Oh wow, nou dan zou ik niet ook nog een cadeau voor de gender reveal doen hoor. Lijkt me wel erg veel.. ik zou dat zelf ook niet verwachten (maar zou zelf ook nooit een gender reveal organiseren 😅)

4 jaar geleden

Ik heb niks gegeven. Dat komt op de babyshower wel

4 jaar geleden

Ik werd zelf overladen met cadeaus, maar weet dus niet meer wat allemaal. 😅 Hier is het toch echt wel normaal.

4 jaar geleden

Reactie op Anis🫶

Ik werd zelf overladen met cadeaus, maar weet dus niet meer wat allemaal. � ...
Jeetje.. voor een gender reveal, babyshower en dan ook nog de geboorte? Ik vind 't nogal wat😅 Je zou ook 1 wat groter cadeau voor alle 3 kunnen doen. Zoals een babyspa afspraak oid. Maar als je zelf overladen bent, dan zat daar vast iets tussen wat je heel erg leuk vond, dan kun je dat gebruiken toch?

4 jaar geleden

Ik kreeg voor mijn genderreveal schattige rompertjes met leuke print erop

4 jaar geleden

Reactie op Anis🫶

Maar van hoeveel een cadeaukaart? Zo lastig, er komt natuurlijk ook nog een ...
Je kan het zo duur als "goedkoop" maken. Bij mijn ex van mijn schoonbroer gaf bijna iedereen kleertje. Dichte familie cadeaukaart van 50€+ maar ja, het is haar eigen familie. In mijn geval kreeg ik luiertaarten, rompers, kleine dingen en cadeaukaart van 300€ (kleine familiegroep). Dat was ook de enige "feestje" die we deden. Tussendoor van oma's nog wat gekregen. Na de geboorte ook hier en daar wat. Ik zou dan nu een neutrale kledingset geven, bij de babyshower iets groot voor mama en iets kleins voor de baby. En na de geboorte misschien iets gepersonaliseerd. Net wat jij zelf zou willen.