18 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben nu 31w5 ...Ik voel het ook daar en mijn onderste baby lag on stuit maar bleek toch gedraaid te zijn ...dus nu netjes met zijn hoofd naar beneden. Dus misschien bonkt ie met zijn hoofdje.

5 jaar geleden

Jup al wekenlang alleen getrap wat ik echt in mn vagina voel, heel irritant. Ze ligt ook steeds ‘rechtop’, met dr hoofd omhoog en voeten dus richting mn muts

5 jaar geleden

Hier ook! Meneer lag een tijdje met z’n voetjes naar beneden en dat voel je echt wel 😅. Hij is gelukkig weer gedraaid en heb er gelijk geen last meer van

5 jaar geleden

Bij mij bonkt de kleine met zijn hoofd. Hij zet zich af in mijn maag met zijn kont? En duwt lekker met zijn hoofd in mijn blaas. Tip van de fysio: span je buik aan (alsof je een te strakke broek dicht wil doen). Dan kruipt die iets omhoog en heb je minder het idee dat je elke 10’seconden naar de wc moet

5 jaar geleden

Mijn kleine ligt ook met zijn hoofdje naar beneden en ik voel steeds een soort getrap / gestoot tegen het " gaatje " van mijn vagina net of er elk moment iets kan uitsteken onwijs irritant ik ben trouwens overmorgen 33 weken

5 jaar geleden

Zooo... echt fucking irritant! Vanmorgen bleef ze maar doorgaan. Ik werd er gewoon chagrijnig van 🙈🙈🙈

5 jaar geleden

Reactie op babymasten

Bij mij bonkt de kleine met zijn hoofd. Hij zet zich af in mijn maag met zi ...
Goeie tip! Thanks!!!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook maar onze jongen met hoofdje naar beneden. Blijkbaar kunnen ze met hoofdje en zoals ik voel met zijn handje ook wat druk zetten.. raar gevoel en direct naar toilet dan 😂😂😂

5 jaar geleden

Jup hier ook. Heel gek gevoel, branderig ook.

5 jaar geleden

Bij mij zijn t de handjes die ik daar beneden voel haha

5 jaar geleden

Net bij verloskundige geweest en mn baby ligt in stuit waarschijnlijk, ben nu 32+4. Maar vind het zelf heel moeilijk te voelen, voel soms weleens getrappel beneden, maar ook in het midden van mn buik en bovenin, geen peil op te trekken dus 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Mommyvan4

Mijn kleine ligt ook met zijn hoofdje naar beneden en ik voel steeds een so ...
Same hier! Voel je dan ook nog bovenin bewegingen? Ik had tot voorheen ook veel zichtbare bewegingen bovenin maar dat is ineens gestopt

5 jaar geleden

Reactie op Romyxxx

Same hier! Voel je dan ook nog bovenin bewegingen? Ik had tot voorheen ook ...
Ja dat heb ik wel echt tussen mijn borsten en navel in zegmaar ik denk dat dat zijn voetjes zijn op een of andere manier voel ik die af en toe " uitsteken" langs mijn rib

5 jaar geleden

Ik ben 29 weken en hier lag hij/zij ook eerst met het hoofdje naar beneden. Eergisteren in het ziekenhuis vanwege extreem weinig beweging en waar ik het eerst door heel mijn buik voelde nu enkel nog tegen m’n blaas en vagina. Blijkt nu met voetjes naar beneden te liggen en hoofdje in rechterzij. Ik vond de wat hardere bewegingen overal in mijn buik toch geruststellender 😑

5 jaar geleden

Reactie op Karlyn

Ik ben 29 weken en hier lag hij/zij ook eerst met het hoofdje naar beneden. ...
Ik heb dus precies hetzelfde. Hebben ze gezegd dat hij/zij nog kan draaien?

5 jaar geleden

Reactie op Romyxxx

Ik heb dus precies hetzelfde. Hebben ze gezegd dat hij/zij nog kan draaien? ...
Dat kon nog zeker zeiden ze. Geen idee hoe lang nog🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Karlyn

Dat kon nog zeker zeiden ze. Geen idee hoe lang nog🤷‍♀️
Tm ong 36 weken draaien ze vaak gewoon nog in de goede positie ☺️ Snap ook niet waarom iedereen zich rond 28/30 weken al zorgen maakt dat het kind in stuit ligt 🙈

5 jaar geleden

Reactie op LauraMunck

Tm ong 36 weken draaien ze vaak gewoon nog in de goede positie ☺️ Snap ook ...
Ik maak me er geen zorgen om dat ze in stuit ligt maar eerder zorgen wanneer ik haar zo weinig voel:-)