11 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter ligt ook met haar benen door de spijlen. Denk dat dat frisser is. En vermoedelijk geeft haar hoofdeinde ook wat koelte?

3 jaar geleden

Reactie op Jolien DS

Onze dochter ligt ook met haar benen door de spijlen. Denk dat dat frisser ...
Ik denk het. Alleen wordt er wel een beetje bang van, dat ze zo met haar gezicht tegen het hoofdeinde aan drukt.

3 jaar geleden

Reactie op SheyLynn

Ik denk het. Alleen wordt er wel een beetje bang van, dat ze zo met haar ge ...
Ze zijn sterk genoeg ondertussen om te draaien of een andere houding aan te nemen als ze niet voldoende kunnen ademen.

3 jaar geleden

Reactie op Jolien DS

Ze zijn sterk genoeg ondertussen om te draaien of een andere houding aan te ...
Dat is wel zo inderdaad, ze draait en wringt zich er wel goed op los ook als ze niet meer zo lekker ligt op een bepaalde positie. Dank je wel!

3 jaar geleden

Heb je een foto ervan hoe ze precies ligt?

3 jaar geleden

Ik leg haar hier altijd met haar hoofd naar de muur, in de buurt van t hoofdbord aan de kant van de muur. Als ik haar er sochtends uithaal, ligt ze andersom met haar hoofd (bijna) tegen het voeteneind aan. Ze zijn op deze leeftijd idd sterk genoeg om van positie te veranderen als dat nodig is hoor, dus geen zorgen. Hier sliep ze met 4 maanden al op haar buik 🙈 dat vond ik wel spannend toen...

3 jaar geleden

Mijn zoontje ligt in de meest gekke houdingen. Heb voor deze warme dagen een hydrofiel slaapzakje gekocht.. zonder ligt hij steeds vast tussen de spijlen🥴🥴

3 jaar geleden

Je kan eens kijken of het helpt om het bedje andersom op te maken. Sommige kindjes liggen graag andersom in bed. Kan te maken hebben met stopcontacten, noord/zuid en nog veel meer dingen die we niet kunnen zien. Hier hielp het.

3 jaar geleden

Hier slapen ze in de raarste houdingen. Ze waren ook al heel vroeg een buikslaper waar ik niets aan kon doen. Ondertussen heb ik het vertrouwen er in dat ze veilig slapen. Soms liggen ze als een banaantje met hun gezicht tegen hoofdbord. Een tijdje later liggen ze weer aan andere kant van het bed. Dus lossen het zelf op. Bedjes staan trouwens vrij dan de muur.

3 jaar geleden

Hier ligt ze ook echt Schots en scheef in bed. Ik wil niet weten wat ze nachts allemaal uitspookt. Maar met bijna 18 maanden kun je ervanuit gaan, dat ze het zelf goed kan oplossen :)

3 jaar geleden

Ik maak me er geen zorgen over. Onze dame draait ook alle kanten op, ligt vaak met haar hoofd bij het voeteneinde en daar kan ik niet zien hoe haar hoofdje ligt op camera. Bovenin ligt ze er ook wel eens vreemd bij, gaat vanzelf wel weer anders liggen.