Gezichtsverzorging en zwangerschap

Sekki
één maand geleden
Volgen
Hi allemaal, Ik ben me rot aan het zoeken naar veilige gezichtsverzorging die dus geen schadelijke stoffen bevatten. Iemand ervaring met een lekkere reiniger of gezichtscreme dat aan te raden is? Ik gebruikte voorheen altijd de spullen van Charlotte Tilburry, maar deze verzorgingsproducten bevatten heel wat schadelijke stoffen. Alvast hartelijk dank!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Alecrim
één maand geleden
Ik gebruikte altijd alleen al bio... Meestal wat in de aanbieding is in de biowinkel.😂 Fijnste creme vind ik Earth maar is erg prijzig. Weleda, Lavera, de Traaij. Allemaal erg fijne spul. Maar in NL kan je bij kruidvat geloof ik ook bio huismerken krijgen. Qua gezichtsreiniger, heb ooit sealine voor vette huid gehad (ook van earth, en dat was erg goed). Nu was ik mijn gezicht een paar keer per week met groene klei als ik douche en de rest van de week met water. Lekker goedkoop, heel fijn, makkelijk, natuurlijk. Ik meng het met water tot het de substantie van een masker is, wrijf het er in, en in plaats van een masker te nemen spoel ik het er na een paar minuten weer af. Mijn huid en haar is erg vettig..denk dat het hormonaal is. Scrubben doe ik gewoon met wat kokosolie en koffie. Verder bio shampoo en conditioner in blok. Bijna de hele badkamer plasticvrij.🤩
  • Rapporteren
Sekki
één maand geleden
Och wat ben ik blij met je bericht! Ik ben ook totaal geen voorstander van plastic, dus probeer zoveel mogelijk bio te doen. Ik stap meteen op mijn fiets richting Holland en Barreth!! Toppieeee!
  • Rapporteren
Nadia88
één maand geleden
Volg ik even, kan wel wat alternatieven gebruiken!
  • Rapporteren
najatxxx
één maand geleden
Ik gebruik de image. Zowel de cleanser, oogcreame, serum, dag/nacht creame. Allemaal veilig te gebruiken als je zwanger bent.
  • Rapporteren
najatxxx
één maand geleden
Reactie op najatxxx
Ik gebruik de image. Zowel de cleanser, oogcreame, serum, dag/nacht creame. Allemaal veilig te gebruiken als je zwanger bent.
Moet wel zeggen dat het voor een ander misschien te prijzig is. Wel een top merk!
  • Rapporteren
Loes55
één maand geleden
Ik denk dat Lush ook wel goede producten heeft. Zij werken alleen met natuurlijke ingrediënten en geven onwijs goede informatie in de winkel! Wel beetje prijzig, maar je moet wat 🙃
  • Rapporteren
mloes
één maand geleden
Weleda en ik gebruik zelf hauschka. Niet goedkoop maar wel heel fijn! Ook de reinigings crème van hun is zo fijn!
  • Rapporteren
renateeee
één maand geleden
Ik gebruik altijd LR aloe Vera. Heerlijk spul! En natuurlijk 🌱
  • Rapporteren