14 Reacties

3 jaar geleden

Babystyling!

3 jaar geleden

Ik heb het toch via Aliexpress besteld, want ik kreeg ook niet gevonden wat ik zocht. Wij hebben over 2 weken een cake smash fotoshoot voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Amy_05

Ik heb het toch via Aliexpress besteld, want ik kreeg ook niet gevonden wat ...
Mag ik vragen bij wie je deze shoot doet. Wij willen er ook eentje doen heb best veel fotografen op gezocht alleen toch niet iets wat ik echt mooi vond.

3 jaar geleden

Www.tututule.nl Daar hebben wij de rokjes voor onze meisjes gescoord

3 jaar geleden

Op vinted toevallig al gekeken? Hier staan ook veel van die outfitjes op die maar 1x zijn gebruikt bij een fotoshoot oid😊

3 jaar geleden

Reactie op Krissie90

Www.tututule.nl Daar hebben wij de rokjes voor onze meisjes gescoord
Zo leuk!😍 En waar heb je de witte ruffle shirts gevonden?

3 jaar geleden

Reactie op yess22

Zo leuk!😍 En waar heb je de witte ruffle shirts gevonden?
Babystyling.nl 😁 die rompers zitten erg mooi

3 jaar geleden

Reactie op yess22

Mag ik vragen bij wie je deze shoot doet. Wij willen er ook eentje doen heb ...
Fotografie Aniek in Eindhoven😊

3 jaar geleden

Mij leek me deze heel mooi, zelf uiteindelijk voor een ander jurkje gekozen: https://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts/products/dolly-by-le-petit-tom-brigitte-bardot-pettiskirt-cream-dusty-pink?variant=172202002 Is een nederlands merk.

3 jaar geleden

Ik heb dit via instagram besteld. Leek me net iets leuker dan alleen een tutu rokje. 🥰
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Zalando en zara hebben een aantal leuke, heb zelf ook leuke zitten zoeken voor haar cakesmash.. op vinted staan ook leuke items

3 jaar geleden

Ik heb er een te koop!

3 jaar geleden

Dit zou normaal voor onze bruiloft zijn, maar we hebben toch gekozen voor een taupe kleur.