66 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee ! Wil dit ook gaan doen haha !

4 jaar geleden

Ik heb m laten maken bij m'n vorige zwangerschap. Deze hangt nu nog op de kamer bij m'n dochter maar komt straks op onze slaapkamer ik hoop dat ze ook van deze zwangerschap een buik kan maken.

4 jaar geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap die van de prenatal geprobeerd het spul was gewoon goed! Alleen dikke tip doe het niet staand! Ik ben bijna flauw gevallen 🙈

4 jaar geleden

Ik laat wel een beeldje maken. Vind de gipsafdruk zo groot om op te hangen. Dat beeldje kan je ergens op de vensterbank zetten.

4 jaar geleden

Vorige keer zelf creatief bezig geweest. Gewoon van de xenos zo'n gipssetje (wel 2 stuks anders is het niet stevig genoeg) en de mozaïek van bol.com en AliXpres 🙊😜

4 jaar geleden

Reactie op Boysmama93

Ik had bij mijn vorige zwangerschap die van de prenatal geprobeerd het spul ...
Ooo wow! Dank voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Scout

Ik laat wel een beeldje maken. Vind de gipsafdruk zo groot om op te hangen. ...
Zelf vind ik een beeldje ook veel leuker/gemakkelijker, maar het dichtstbijzijnde is 2u rijden en dat zien we niet echt zitten met corona... Misschien dat ik later nog 1 laat maken met de gipsbuik (heb al gelezen dag dit ook lukt en mooi resultaat oplevert) als het hele corona gedoe gepasseerd is.

4 jaar geleden

Ik heb m laten maken bij m'n vorige zwangerschap. Deze hangt nu nog op de k ...
Super mooi!

4 jaar geleden

Reactie op Me86

Vorige keer zelf creatief bezig geweest. Gewoon van de xenos zo'n gipssetje ...
Wow mooi gedaan! Ga eens kijken bij xenos, dank! 😁

4 jaar geleden

Met hoeveel weken zwangerschap doen jullie dit?😊 Ik wil het ook graag doen!

4 jaar geleden

Reactie op Ciscaa

Met hoeveel weken zwangerschap doen jullie dit?😊 Ik wil het ook graag doen ...
Vorige keer had ik het eerst met 36 weken gedaan maar toen met 1 gipssetje van Xenos, die scheurde later... dikke paniek haha! Uiteindelijk met 38 weken nog een keer gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb een gipsbuik gemaakt bij mijn eerste met een setje van de prenatal. Was prima hoor. Ik heb het nu laten vereeuwigen in een beeldje en ga bij de tweede nu ook voor een beeldje ipv gipsbuik. Ik vind het zelf nogal een gigantisch ding om neer te zetten ergens in huis. Misschien is een mooie foto ook een idee? Fotoshoot of zelf maken met behulp van ideeën via pinterest?

4 jaar geleden

Reactie op Lotjemuis

Ik heb een gipsbuik gemaakt bij mijn eerste met een setje van de prenatal. ...
Ik ben vandaag om gipsverbanden gegaan bij de apotheek, kwam stukken goedkoper uit, verschoot er zelf van. Hoop in de toekomst er ook een beeldje van te kunnen laten maken. Waar heb je het beeldje laten maken achteraf? Is het duidelijk te zien dat het een gipsbuik is?

4 jaar geleden

Reactie op Boysmama93

Ik had bij mijn vorige zwangerschap die van de prenatal geprobeerd het spul ...
Precies dit heb ik al 2 keer eerder gehoord! Hoe typisch!

4 jaar geleden

Een vraagje ik heb een gipsbuik gemaakt maar hoe maak je die nadien mooi glad zoals je veel ziet op internet ? Wat is het perfecte product 🤗 En voor degene dat toch graag een beeldje willen en van de provincie antwerpen zijn ik heb in beerse bij Turnhout een scan laten maken en dan word het in 3d uitgeprint ik ben voor een beeldje van 18 cm 80 euro kwijt

4 jaar geleden

Reactie op renskenieuwenhuis

Precies dit heb ik al 2 keer eerder gehoord! Hoe typisch!
Ja het schijnt ook veel voor te komen, bij mij ging het lampje echt bijna uit zag al niks meer. Me vriend in paniek de vk gebeld en die zei het ook dat dit heel vaak voor komt. Dat gips gaat in de tussen tijd ook al uitharden en dat wordt echt zwaar

4 jaar geleden

Reactie op EllennS

Een vraagje ik heb een gipsbuik gemaakt maar hoe maak je die nadien mooi gl ...
Met heel fijn schuurpapier schuren 😉

4 jaar geleden

Reactie op EllennS

Een vraagje ik heb een gipsbuik gemaakt maar hoe maak je die nadien mooi gl ...
Bij welk bedrijf heb je die laten maken?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op J89

Bij welk bedrijf heb je die laten maken?
Het beeldje bij 3d belly in beerse en de gipsbuik zelf met een pakket van dreambaby

4 jaar geleden

Je moet het toch zeker staand doen. Liggend gaat zeker niet. Of ......