22 Reacties

5 jaar geleden

Hi! Ik heb gister ook een echo gehad en had 5.4 en zou dan 6 weken zijn. Dus ik denk dat je nog wat korter zwanger bent dan 7 weken. Maar ik kan het ook fout hebben!

5 jaar geleden

De mijne was 4,0 en ik ben 9 weken vandaag.

5 jaar geleden

Had dat niet een mooie vraag geweest voor de echoscopiste?馃

5 jaar geleden

Had dat niet een mooie vraag geweest voor de echoscopiste?馃
Ze wist het niet, Kon de uitgerenkende datum nog exact bepalen omdat ze niet goed kon meten En daarom volgende week terug komen Dan hoopte ze op beter beeld

5 jaar geleden

CR L van 4mm is een beetje klein, +8 mm meestal bij 7 weken. De mijne is met 7mm op 6w en 4 dagen gezet. 4 cm is daarentegen echt groot....zeker dat het de romplengte was ? En niet de dooierzak? (Deze moet kleiner zijn dan 7mm trouwens)

5 jaar geleden

4,5 cm is 8 weken ff op internet opgezocht dus je zal tussen de 7 en 8 weken zijn

5 jaar geleden

Ik had 10mm met 7 weken. Wat perfect overeen kwam zeiden ze

5 jaar geleden

7.23 mm 6+3 weken.

5 jaar geleden

Volgens deze app is 7 weken 7mm. Maar zal bij elke app, elke echoscopiste, elke verloskundige wel verschillen. oeiikgroei zegt bv weer wat anders.

5 jaar geleden

Hier was 4mm bij echo. Volgens mij telling 6+2 maar gynaecoloog dacht iets korter. Meer richting 5+5 maar hartje klopte wel

5 jaar geleden

Ik had berekend dat ik bijna 7 weken zou zijn maar bij ons was de worm ook 4mm. Mijn echoscopiste zei daarom dat ze eerder dacht aan 6 weken. Wij hadden ook een kloppend hartje! Ik moet 17 aug terugkomen voor de termijnbepaling. Pas rond een week of 10 kunnen ze het goed bepalen denk ik? Maak je niet druk, het hartje klopt! Jeeejjj

5 jaar geleden

Reactie op Jelise

4,5 cm is 8 weken ff op internet opgezocht dus je zal tussen de 7 en 8 weke ...
Weet niet waar je dat vandaan hebt maar +4cm is echt pas na 10 weken...

5 jaar geleden

Er worden mm en cm door elkaar gehaald in de reacties. Denk dat daar verwarring door ontstaat. Ik heb gisteren echo gehad, CRL 20,8 mm en de gynaecoloog zei dat ik gisteren 8+4 was.

5 jaar geleden

Reactie op BregjeS

De mijne was 4,0 en ik ben 9 weken vandaag.
Ik had de echo verkeerd afgelezen, het was 2,13 cm en 8 weken 5 dagen. Mijn excuses 馃檲

5 jaar geleden

Met 6 w 3 d had ik een echo en was het 6 mm

5 jaar geleden

Ik heb gister ook mijn eerste echo gehad. Zo mooi om een kloppend hartje te zien! 馃グ Ik ben 7+6 en 11.6 mm

5 jaar geleden

Ik heb een echo gehad met 6+2 en het vruchtje was toen 5,88mm

5 jaar geleden

Maandag was ik 7+2 en kleintje was 11.89 mm

5 jaar geleden

Ik was vorige week maandag 7+1 volgens de echo en vruchtje was 12.35 mm. Volgens mij verschilt de berekening dan ook per apparaat, want ik zie hieronder berichtjes waarvan het een mm kleiner is en die een dag verder zijn 馃槄

5 jaar geleden

Bij 6w6d was het bij mij 8,7 mm