Hoi Dames.
Ik had gister een echo de eerste,
Ik was zoooo zenuwachtig.
Maar wat een opluchting het hartje was vol op aan het flikkeren.
De meting was 4.1 van de embryo
Weet iemand wat dat inhoud
Dacht zelf dat ik nu 7 weken ben
Ben zwanger geraakt via iui
En weet mijn eerste dag van de laatste menstruatie.
Ik moet olgende week terug komen omdat ze nu niet goed kon meten.
Past een 4,1 embryo bij 7 weken?
Hi! Ik heb gister ook een echo gehad en had 5.4 en zou dan 6 weken zijn. Dus ik denk dat je nog wat korter zwanger bent dan 7 weken. Maar ik kan het ook fout hebben!
Had dat niet een mooie vraag geweest voor de echoscopiste?馃
Ze wist het niet,
Kon de uitgerenkende datum nog exact bepalen omdat ze niet goed kon meten
En daarom volgende week terug komen
Dan hoopte ze op beter beeld
CR L van 4mm is een beetje klein, +8 mm meestal bij 7 weken. De mijne is met 7mm op 6w en 4 dagen gezet. 4 cm is daarentegen echt groot....zeker dat het de romplengte was ? En niet de dooierzak? (Deze moet kleiner zijn dan 7mm trouwens)
Ik had berekend dat ik bijna 7 weken zou zijn maar bij ons was de worm ook 4mm. Mijn echoscopiste zei daarom dat ze eerder dacht aan 6 weken. Wij hadden ook een kloppend hartje! Ik moet 17 aug terugkomen voor de termijnbepaling. Pas rond een week of 10 kunnen ze het goed bepalen denk ik? Maak je niet druk, het hartje klopt! Jeeejjj
Er worden mm en cm door elkaar gehaald in de reacties. Denk dat daar verwarring door ontstaat.
Ik heb gisteren echo gehad, CRL 20,8 mm en de gynaecoloog zei dat ik gisteren 8+4 was.
Ik was vorige week maandag 7+1 volgens de echo en vruchtje was 12.35 mm. Volgens mij verschilt de berekening dan ook per apparaat, want ik zie hieronder berichtjes waarvan het een mm kleiner is en die een dag verder zijn 馃槄