17 Reacties

3 jaar geleden
In ieder geval niet die van de Hema, die lekt bij ons vreselijk en gebruiken we dus alleen soms aan tafel. We hebben ook rietjesbekers van Avent, die zijn wel prima. Als je ze echt los in je tas gooit lekken ze soms wel wat, maar ze liggen hier ook regelmatig ergens op de grond en dat gaat prima.

3 jaar geleden
Reactie op nijn5
In ieder geval niet die van de Hema, die lekt bij ons vreselijk en gebruike ...
Ja die van de Hema heb ik dus ook, super fijne beker maar idd niet als je hem neer wilt leggen ofzo 🤣

3 jaar geleden
En hoe leer ik haar dat ze uit zo'n 360 gr beker kan drinken want dat snapt ze niet ofzo haha

3 jaar geleden
De rietjesbeker van de wibra. Zelfs bij gooien geen spetters op de grond! Maar wel alleen als je het rietje goed bevestigd😬😬

3 jaar geleden
Rietjes beker van Nuby is idd heel goed alleen wil mijn kleine er niet uit drinken🤣 miracle 360 beker lekt soms wel.. maar wel vind m wel heel fijn in gebruik.

3 jaar geleden
Reactie op sshrnb
De Munchkin tip & sip!!!! Je kan deze kopen bij Etos. Deze heeft een ge ...
Ook als ze m omhoog houden dus? 🙏 elke keer als hij uit zijn nuby drinkt dan doet hij de beker omhoog waardoor er niets uit rietje komt🥲

3 jaar geleden
Hier blij met de 360 beker van tommee tippee!
Hier drinkt ze al uit sinds ze 9 maanden is, die van Hema snapte ze toen niet, maar deze ging direct, en lekt niet tenzij je druk zet tegen het rubber
https://www.dreambaby.be/e/nl/db/tommee-tippee-oefenbeker-360°-blauw-329888?utm_source=google&utm_medium=shopping&s_kwcid=AL!6321!3!383149879815!!!u!342120333510!&gclid=EAIaIQobChMIkvvk0aCv-AIVugYGAB1SlQH7EAQYBSABEgKFHPD_BwE

3 jaar geleden
Wij zijn erg blij met de munckin 360 graden beker. Lekt alleen als die vanuit de kinderstoel op de grond wordt gesmeten 🤭

3 jaar geleden
Reactie op Mommyvanlynn
En hoe leer ik haar dat ze uit zo'n 360 gr beker kan drinken want dat snapt ...
Bij ons is dat eigenlijk helemaal vanzelf gegaan. Een keertje voordoen en iedere keer weer aanbieden. Hij had het snel door

3 jaar geleden
Reactie op Mamavan1jongen
Wij zijn erg blij met de munckin 360 graden beker. Lekt alleen als die vanu ...
Sluit ik me bij aan!