23 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg graag even zit hier met precies zelfde probleem ook met dezelfde cup maat te .maken

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem , ik ben naar de hunkemoller geweest en heb daar een bh gekocht zonder beugels ! Zit echt fijn !

5 jaar geleden

Check de site lace-lingerie! ‘Gewone’ bh’s heb ik altijd van prima Donna. Je betaalt er flink voor maar de pasvorm en het comfort is geweldig! Vorige zwangerschap had ik een aantal voedingsbeha’s van Anita. Ok, maar niet top ivm prima Donna

5 jaar geleden

Ik ook hetzelfde verhaal. Had al 70F voor zwangerschap en nu puilen ze boven mijn BH uit en zitten al mijn bh’s te strak. Normaal draag ik goede bh’s van Marie Jo maar vind ik nu zo zonde om daar zoveel geld aan uit te geven 🙈🙈 want hopelijk is het tijdelijk! Laatst heb ik beugelloze BH gekocht van Carriwell. Het zijn voedingsbh’s. Ze kosten maar 25 euro dus ik had er een hard hoofd in maar wat een verademing!! Heerlijk zittende bh’s voor ultiem comfort.

5 jaar geleden

Mijn ultieme tip voor bhs is langsgaan bij superbra (Rotterdam en Utrecht) ze kijken heel goed mee bij het passen. En bhs kosten daar rond de 50 euro. Helaas zijn ze nu door de lockdown dicht, dus kan je niet je maat laten bepalen. Ik heb 3 weken terug opnieuw m'n maat bepaald (2x omvang groter en 1 cup groter) en nu heb ik 1 fijne bh. Ik vond 't eigenlijk zonde maar 't zat zoveel beter dat ik 'm echt niet meer uit wilde haha. Ze hebben ook een online winkel daar zou je kunnen kijken bij het model supercandy (ook voeding beschikbaar) , is zacht en zonder beugels. Die gaat in maten s/m/l/XL daar kan je wel mee gokken. Verder heb ik er ook 1 van carriwel maar ook daar puilt het uit.. Dat die buik groter wordt, helemaal leuk, maar die borsten... :o

5 jaar geleden

Reactie op Damy_91

Ik ook hetzelfde verhaal. Had al 70F voor zwangerschap en nu puilen ze bove ...
Krullen deze niet onder je borsten?

5 jaar geleden

Ik heb gekocht bij shop4mama. Echt hele goede service. Ik heb cup G. Niet eens verkrijgbaar bij Hunkemöller

5 jaar geleden

Mijn advies is om naar een lingerie speciaalzaak te gaan. Al zijn die helaas niet open nu..... Ik ben in Leiden bij Lady Service geweest. Super goed geholpen. Zelf heb ik een meegroei bh gekocht van het merk Felina. Zit heerlijk, al vanaf week 5. Nu inmiddels 26 weken en zit nog steeds top. Ik heb maar 90 G. Bh ondersteund super! Veel succes!

5 jaar geleden

Ik had altijd ongeveer maat 75C/80B. Naar verhouding beetje een brede borst waardoor ik BH’s met beugels al snel niet fijn vind zitten, dus draag ik veel Sloggi BH’s. Ik had wel door dat mijn borsten aan het groeien waren maar niet precies hoeveel. Alleen nu werden mijn sport BH’s echt te klein. Zat te denken aan 80C/D. Alleen hadden ze die niet meer, toen op aanraden van mijn vriend de 80E meegenomen bij de Hema. Maar die was gewoon aan de kleine kant 😱😱😱 Die Sloggi BH’s zitten nog steeds heerlijk en groeien schijnbaar ook mee? Dus misschien is dat een optie? Ik moet er wel bij zeggen dat ik stevige borsten heb, bij de zogenaamde potloodtest hoef ik niet eens te proberen het potlood ligt al op de grond voordat is m los laat 😜 Dus misschien geeft dit in andere gevallen bij een grotere cup niet de ondersteuning die je zoekt.

5 jaar geleden

Ik draag het liefst deze voorgevormde tops van Calvin Klein. Zitten heerlijk en je krijgt er een mooie decolleté van. Ik draag hiervan de maat L (heb maar 70F/75E).

5 jaar geleden

Check Nicky's Lingerie in Eindhoven eens. De winkel is gesloten vanwege lockdown, maar ze kunnen je telefonisch te woord staan en een bestelling opsturen als je wilt.

5 jaar geleden

Bonprix

5 jaar geleden

Ik heb nu 1 van hot Milk en van cache couer ofzo.beide enorm fijn. Is maat 80e

5 jaar geleden

Reactie op NRV

Ik draag het liefst deze voorgevormde tops van Calvin Klein. Zitten heerlij ...
Zitten idd top

5 jaar geleden

Reactie op NRV

Ziet er goed uit!!

5 jaar geleden

Ik draag sport bh's maar ga alvast overstappen op voedingsbh's binnenkort

5 jaar geleden

Ik herken dit probleem zo goed .. het is met zon grote cup al moeilijk ... en nu helemaal. Zelf heb ik op dit moment het merk Anita, maar deze begint ook 'op te krullen'. Heel waardeloos

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Reactie op NRV

Deze is echt overal uitverkocht 😔

5 jaar geleden

Ik heb een BH van livera eigen merk, zachte stof en draagt heerlijk. BH heeft een beugel en is voorgevormd in cupmaat F. Hiervoor andere BH's gehad maar die gingen irriteren aan het einde van de dag.