19 Reacties
3 jaar geleden
Weet niet wat ze bij de schoenmaker kosten?
Ik vind namelijk een goed voetbed voor kindjes in deze leeftijd nog wel heel erg belangrijk… geef dan ook liever iets meer uit. (Maar wacht altijd op korting! Haha)
Heb de sandalen van kipling voor haar gekocht komende zomer. Kosten €50 maar met 20% korting kunnen kopen met een actie-dag (hebben ze vaak meerdere keren door de maanden heen) dus uiteindelijk €40. Is nog veel maar weet dat het dan goede kwaliteit is en goed voor de ontwikkeling van de voet.
Daarnaast zijn Shoesme en bunny’s altijd fijne merken voor gympen/sneakers. Ook gewoon bij alle schoenenwinkels te koop..
VRIEND
3 jaar geleden
Shoesme.. altijd wel iets in de uitverkoop, veel keuze in (leuke) sneakers en goede kwaliteit!
3 jaar geleden
Ik had vorige zomer deze boni en sidonie sandalen
Stevig, echt leer dus ook wat prijziger maar super kwaliteit dus dan heb je ook wat. Donker blauw dus paste bij zo goed als alle kleding van haar.
Ga ze deze zomer weer halen echt top sandalen.
Staat dat t voor boys is maarja dat zal wel om de kleur zijn 😂

3 jaar geleden
Reactie op Linda152
Wij halen ze bij Van Haren. Ze groeien er al uit, voordat deze schoenen ver ...
Hebben wij nu ook met onze zoon.
Van Haren. Oa Bobbie shoes.
Bij onze dochter gingen we naar wilmo ( Breda). Maar dan loop je al gauw tegen de 100 aan en met iets oudere voetjes is 120 daar gewoon.
Ziengs aanbiedingen kan ook. Wel goed Passen of t wat is qua pasvorm enZ ( sowieso altijd)
3 jaar geleden
Vinted is ook een goede optie. Daar worden ook gewoon schoenen verkocht die nooit zijn gedragen en dan heb je ze voor een veel lager bedrag. En zelfs tweedehands schoenen zijn prima.
3 jaar geleden
Ik ben zelf orthopedisch technoloog en eigenlijk is het belangrijkste dat het contrefort (het gedeelte rondom de hiel) stevig is en de zool op het punt van afwikkeling (bij de bal vd voet) lekker soepel is (dus geen stijve zolen!). Vaak kun je de kwaliteit van een schoentje voelen door hem als het ware 'uit te wringen'. Dit hoort niet heel soepel te gaan. Laat je niet leiden door dure merken, ook deze hebben vaak de 'vaatdoekjes' ertussen zitten!