5 Reacties
2 maanden geleden
Er is achter ons huis een speeltuintje. Ik heb hier geen zicht op, maar de tuin uit en ik ben er. De achterbuurmeisjes zijn ouder (5, 9 en 11) en nemen haar wel eens mee. Ze komen haar dan ook weer netjes in de tuin brengen.
Maar het geeft mij net wat meer rust dat ik haar makkelijk weer kan vinden.
Ook voor in een winkel, strand enz. Je hoeft ze maar 3sec uit het oog te verliezen en je bent ze kwijt.
10 dagen geleden
Wij gebruiken vaker een samsung smarttag die we aan de kleding hangen als we naar een drukker iets gaan. Bevalt ons tot nu toe prima. Enige nadeel is dat we hem met een sleutelring ergens aan vast moeten maken.
Als je een iphone hebt kun je de ihpone tag zelfs in een armbandje doen, super handig 😊
10 dagen geleden
Reactie op Anka38
Wij gebruiken vaker een samsung smarttag die we aan de kleding hangen als w ...
Dankjewel voor je reactie!! Daar liepen wij dus ook een beetje tegenaan met de Samsung smarttag. Ze heeft nu zo'n armbandje waar een airtag in kan. Die airtag moet ik overigens nog aanschaffen. Tegenwoordig kan je dus ook een airtag met een omweg gebruiken op een Android telefoon. Je schijnt dan niet alle functies van de airtag te kunnen gebruiken. Dat ben ik nog aan het uitzoeken voordat ik m koop.