6 Reacties

3 maanden geleden

Ik hoor vaak dat die GPS dingen om de haverklap weer opgeladen moeten worden, vaak op momenten dat het niet uitkomt. Dus slim om even goed uit te zoeken. Je zou sowieso zo’n sos armbandje/ketting kunnen bestellen waar je naam & telefoonnummer op kwijt kan. Ons kindje weet te vertellen hoe wij bij voor- en achternaam heten en het adres waar ze woont. Dat zou je ook nog kunnen oefenen.

3 maanden geleden

Wij hebben het ook wel eens gehad in Monkey Town! Je denkt: hij kan geen kant op, maar ik zag hem niet meer en net de deur naar de uitgang dichtklappen. Gelukkig gingen andere ouders mee zoeken en toen vonden we hem snel weer (hij was gewoon naar de tafel terug gelopen en was rustig zijn tostie aan het opeten). Ook vind hij het leuk om bij de Albert Heijn onder het poortje door te lopen terwijl ik aan het betalen ben. Dan loopt hij ook snel naar buiten de drukke parkeerplekken op! Dit zijn we nu wat strenger aan het afleren, want hij wordt ook steeds sneller. Dan zeggen we: goed luisteren en rustig wachten, anders mag je niet meer zelf lopen en ga je weer de kinderwagen in.

3 maanden geleden

Wat een draken he! Hier nog zo'n een! Stond te betalen bij de Hema en meneer rent zo naar buiten. Of sta ik helemaal achter in de action staat hij ook alweer bij de uitgang en daar is het super druk met voetgangers, fietsers en auto's! Ik ben zelf niet bekend met GPS trackers. Maar wij hebben zon armband die hij om kan doen met telefoonnummer.

3 maanden geleden

Reactie op Boysmama93

Wat een draken he! Hier nog zo'n een! Stond te betalen bij de Hema en mene ...
Haha, het is niet voor niks dat ik mijn haren moet verven vanaf de dag dat mijn zoon geboren is!! Ik kan veel met hem lachen, maar hij zorgt wel voor grijze haren!

3 maanden geleden

Haha hou maar op. Aan grijze haren geen gebrek 🙈 Zo’n armband hebben wij ook ja. Mezelf gaan aanleren dat we die standaard om doen als we weg gaan.

3 maanden geleden

Wij hebben apple airtag gekocht met een sleutelhanger hoesje die ik vastmaak aan de achterkant van zijn broek (bij dat riemgedeelte). Voor alle zekerheid ook een armbandje met onze telefoonnummers. Dit gebruiken we natuurlijk niet dagelijks maar alleen bij uitjes.. Mijn peuter is ook echt een draak en gaat alle kanten op😅