21 Reacties

2 jaar geleden

4,5 maand uiteraard😂

2 jaar geleden

Is het een idee om groente te mengen met fruit en het zo langzaam af te bouwen? Pompoen - appel of andere combinaties.

2 jaar geleden

Reactie op 123456890

Is het een idee om groente te mengen met fruit en het zo langzaam af te bou ...
Dat is wel een goede idd! Hij is wel duidelijk enthousiast als hij zijn bakje en slabbetje ziet aankomen. Maar zodra hij dan merkt dat het groente is, is het gebeurd 😂🙈

2 jaar geleden

Haha ik doe er lekker scheppie appelmoes bij hoor.. ik at vroeger ook alles met appelmoes en hij spuugde het bij mij ook steeds uit , maar sinds ik er appelmoes doorheen doe, eet hij alles goed 🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op xSannii1993

Haha ik doe er lekker scheppie appelmoes bij hoor.. ik at vroeger ook alles ...
Hahaha heerlijk 😂 kan ik ook nog proberen idd 😂

2 jaar geleden

Reactie op Marloes0209

Hahaha heerlijk 😂 kan ik ook nog proberen idd 😂
Zelfde als met brood, in melk dopen of boter erop moet die ook niet, ik smeer er fruithap op🤣. Je wordt nog is creatief.. hoe gaan de nachten nu?

2 jaar geleden

Reactie op xSannii1993

Zelfde als met brood, in melk dopen of boter erop moet die ook niet, ik sme ...
Dat heb ik bij mijn oudste ook altijd gedaan, fruithap er op 😂 tycho krijgt nog geen brood, wou nog even wachten haha. De nachten gaan nog steeds hetzelfde helaas haha. 😅 bij jullie nu wel helemaal goed.

2 jaar geleden

Reactie op Marloes0209

Dat heb ik bij mijn oudste ook altijd gedaan, fruithap er op 😂 tycho krijg ...
Vraagteken achter goed ipv een punt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Marloes0209

Vraagteken achter goed ipv een punt 😂
Aah balen zeg! Je went er ook wel weer aan.. ja tot nu toe goed... alhoewel hij nu in sprong 5 zit, iedere nacht die goed gaat is mooi meegenomen 🤣😀

2 jaar geleden

Reactie op xSannii1993

Aah balen zeg! Je went er ook wel weer aan.. ja tot nu toe goed... alhoewel ...
Ja volgens de app zit tycho daar ook in 😂 merk nog niet veel gelukkig haha. Ik duim met jullie mee dat de nachten dan goed blijven 😁

2 jaar geleden

Maak je de hapjes zelf? Die van mij begon ineens te kokhalzen bij broccoli, maar die was wat vaster dan de andere hapjes. De keer erop had ik het wat meer verdund en toen ging het goed naar binnen.

2 jaar geleden

Ja die van mij kokhalst ook steeds😂 ik vind het wel Hilarisch en geef gewoon nog een keer. Vaak eet hij dan gewoon door. Als hij spuugt stop ik ook met geven. De appelmoes is een goeie maar zit daar niet te veel suiker in?

2 jaar geleden

Reactie op Juudii

Ja die van mij kokhalst ook steeds😂 ik vind het wel Hilarisch en geef gewo ...
Als je appelmoes koopt waar alleen appelmoes in zit, kan het geen kwaad. Dat is hetzelfde als wanneer je een gekookte appel prakt.

2 jaar geleden

Reactie op Erka

Maak je de hapjes zelf? Die van mij begon ineens te kokhalzen bij broccoli, ...
Heb niet het idee dat het hier aan lag. Heb ook nog verschillende temperaturen geprobeerd, maar dat hielp ook niet 😅

2 jaar geleden

Reactie op Juudii

Ja die van mij kokhalst ook steeds😂 ik vind het wel Hilarisch en geef gewo ...
Ja dat doet die van mij dus niet. Hij houdt zijn mond dan ook gewoon dicht 😅

2 jaar geleden

Druk je de lepel op de tong zodat ie zelf afhapt of veeg je het af aan gehemelte/bovenlip. Dat laatste kan je beter niet doen. Dan plakt het vast aan gehemelte en kunnen ze gaan kokhalzen. Dat gebeurt sneller met structuur van groenten dan met fruit.

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Druk je de lepel op de tong zodat ie zelf afhapt of veeg je het af aan gehe ...
Eh een beetje van beide denk ik, omdat hij niet altijd zijn mondje goed open doet. Ik zal er op letten vanmiddag!

2 jaar geleden

Reactie op Marloes0209

Eh een beetje van beide denk ik, omdat hij niet altijd zijn mondje goed ope ...
Ja het is soms lastig. Maar zijn ook maar oefenhapjes daarom. Hier is dat met groenten ook zo, maar sinds kort pakt ze de lepel af en brengt ze het zelf naar dr mond en sabbelt en hapt het er van af en wil dan een nieuwe volle lepel. Terwijl als ik het doe komt er niets naar binnen soms. Dus dit is nu onze way to go.

2 jaar geleden

Mijn zoontje vind de groente haast lekkerder dan fruit. Maar het moet wel goed warm zijn en goed geroerd anders gaat hij ook kokhalzen

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Druk je de lepel op de tong zodat ie zelf afhapt of veeg je het af aan gehe ...
O dat wist ik helemaal niet. Misschien is dat het dan wel. Ik ga er ook op letten!