5 Reacties
2 jaar geleden
Kom je vanaf de muurkrant direct bij het matras ? Want dan zou ik vanaf de muur kant een universeel bed hekje onder het matras schuiven. Zodat ze dan daar tegen aankomt wat niet hard is.
De muur bekleden met iets zachts is wel een goed idee maar, hoe dik moet het dan zijn en dat is wat meer permanent zonde als je de muur zou moeten beschadigen als er geen andere mogelijkheid is zou ik daar wel voor kiezen maar anders voor zo’n soort bedhekje je hebt veel soorten Google maar eens

2 jaar geleden
Ik heb wel eens onder het hoeslaken een opgerolde handdoek gedaan. Dan krijg je toch soort van omheining waar ze niet overheen kan rollen. Misschien helpt dit?
Sneu als ze wakker wordt van het botsen.
Hier ook twee draai kontjes in bed. Merk nu ze gewend zijn aan het grote bed ze zelf gevoel krijgen in hoever ze kunnen rollen. Ook hier zijn ze al eens uit bed gevallen maar nu corrigeren ze zichzelf zag ik op de camera. Denk dat ze ook eventjes moet wennen☺️
Heb alle randen bedekt met knuffels
2 jaar geleden
Hier is een dochter wel in begin paar keer uit bed gevallen. Maar hoe langer ze in het bed slapen hoe rustiger ze beginnen te liggen.