8 Reacties

2 maanden geleden

je hebt een speciaal bedhekje hiervoor.

2 maanden geleden

Wij hebben ook een eenpersoonsbed met dit hekje van Babypark

2 maanden geleden

Ik heb de Nattapa van Ikea gebruikt op het eenpersoonsbed wat wij hebben gekocht. Even zeker weten dat de maat ook kan, maar wij hebben het op meerdere bedden gebruikt met logeerpartijtjes en zat altijd prima vast! Vond hem zelf mooier dan die netjes en vooral een stuk beter in prijs 😊 Ondertussen slaapt mijn zoontje al enige tijd zonder de steun en gaat dat ook prima

2 maanden geleden

wij hebben ook een eenpersoonsbed, maar omdat het een kinderbed is, zat er wel valbeveiliging bij. is ook wel nodig, op vakantie is ze een x uit bed gevallen 🫠

2 maanden geleden

Ik heb deze! Werkt super!

één maand geleden

Oef voel mij een beetje een loeder moeder! Van ledikantje naar groot eenpersoonsbed! Geen val bescherming ofzo! Hij is er 1 keer uitgevallen 😳

één maand geleden

Reactie op claudiapopje

Oef voel mij een beetje een loeder moeder! Van ledikantje naar groot eenp ...
Mijn dochter slaapt al bijna een jaar in een hoogslaper. Geen val bescherming… 😅 Maar ze gaat er ook gewoon uit via het trapje en er zit een “huisje” omheen aan de boven kant van t bed. Daar ligt ze in haha. En natuurlijk opstaande randen. Het is niet dat ze uit bed kan rollen🙈

één maand geleden

Wij hebben nu toch maar gekozen voor zo’n rand van IKEA. Was maar 15 euro en heel stevig. Let niet op de stickers… die willen er niet af 😅