28 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochter kreeg het rond haar 2 jaar. Ik dacht ook dat het alleen bij baby’s voorkwam en had ook het idee ‘gaat vanzelf wel weg’. Tot de kale plek zichtbaar werd (gelukkig veel haar en nog relatief kort) en de berg nog steeds niet weg was. Leenarts is onze redding geweest en als je me nu (2 - 3 maanden later) vraagt waar die kale plek zat moet ik goed gaan zoeken! Het lijkt alsof haar haar daarna een groeispurtje heeft gehad ofzo 🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op lvus
Mijn dochter kreeg het rond haar 2 jaar. Ik dacht ook dat het alleen bij ba ...
Oh dit stelt me wel gerust, dankjewel!
Ik heb intussen ook contact gehad met de ha en heb nu een shampoo voorgeschreven gekregen. Twijfel alleen of ik die zal gebruiken of voor de zalf van dr leenarts ga. Hoor ik heel veel positieve verhalen over...
3 jaar geleden
Hier geen haaruitval, maar we hadden wel twee kinderen met berg. We hebben onze baby en tweejarige afgelopen week met zalf van Drs leenarts behandeld en het ziet er prachtig bergvrij uit, ik weet niet waarom ik bij zoontje van 2 zo lang gewacht heb. Hier dus ook enthousiast. Maar goed, dat is geen antwoord op je vraag over haaruitval. Ik hoop dat het weer snel mooi groeit!
3 jaar geleden
Reactie op HLV
Mijn zoon en dochter hadden ook beide dat de haren loslieten met de berg, d ...
Hier had ze wel gewoon haar op die plekken, maar nu dus ineens niet meer 😭 er zitten wel al nieuwe haartjes, maar die zijn natuurlijk nog maar heel kort.
De shampoo die ik van de huisarts heb moet ik 2x per week gebruiken en dan 4 weken lang. En heb nu idd ook nog de zalf van dr leenarts gebruikt.
Berg is volgens mij wel grotendeels weg nu, maar vind het zo zonde dat dr haar zo uitgevallen is...
3 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Oh wat gek! Ben benieuwd wat het kan zijn dan.. Vervelend! Hopelijk weten z ...
Dinsdag weet ik als het goed is meer.. maar het is echt een heel stuk minder, dit is een foto van gister en een van een maand geleden 😕 ze heeft er zelf geen last van gelukkig, maar t ziet er zo sneu uit

2 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Dinsdag weet ik als het goed is meer.. maar het is echt een heel stuk minde ...

Oeps, sorry! Helemaal vergeten te reageren op je bericht.
Dat is wel een flink verschil idd! Wat gek zeg.. weet je ondertussen al iets meer?
Zie dat je ook een kleine meid er bij hebt! 😍hoe gaat het? Ik ben nu uitgerekend en verwacht ook weer een meisje 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Oeps, sorry! Helemaal vergeten te reageren op je bericht.
Dat is wel een fl ...
Geeft niet hoor! De nieuwe haartjes groeien wel goed gelukkig, dus het lijkt nu wat minder extreem. Ga vrijdag even naar de kapper om de lange haren die nog over zijn wat korter te knippen, ff kijken wat de kapper ervan kan maken.
Weet niet wat het is, dermatoloog heeft alleen geadviseerd om de shampoo die ik via hun heb nog langer te gebruiken 🤷🏼♀️ dat doen we dus maar.
En jaaa wat leuk, gefeliciteerd! Ons 2e dochtertje is op 8 mei geboren, maandag is ze 8 weekjes oud. Voor jou nog even spannend dan wanneer de bevalling begint! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten 😊
En niet om je te ontmoedigen, het is natuurlijk fantastisch, maar ik vind het wel best pittig met 2 nu hoor. Het gaat wel al de goede kant op, nu we weer enigszins iets van een ritme hebben, maar ik vond de eerste weken wel best zwaar. En de oudste werd snachts ook weer wakker, wilde steeds bij de baby kijken (voor haar natuurlijk ook een hele verandering). Maar gelukkig heeft dat maar een week of 3 geduurd.
Verder geniet ik wel echt van ze en is het zó schattig om de oudste als grote zus te zien. Knuffelen en kusjes geven aan haar zusje 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Geeft niet hoor! De nieuwe haartjes groeien wel goed gelukkig, dus het lijk ...
Gelukkig groeien haar haartjes wel weer aan! Gek dat dat zo ineens kan gebeuren dan hè. Hopelijk zie je het na de kappers beurt niet meer/ minder. Als ze er zelf maar geen last van heeft of iets. 😊
Ja super spannend.. kan ieder moment gebeuren 🙈 kijk er naar uit en zie er tegen op.. precies omdat wat iii zegt haha. Gaat sowieso pittig worden, denk dat mijn dochter het leuk gaat vinden maar ook lekker tegendraads gaat worden, want dat karakter zit al in haar 😂🙈 we gaan het snel meemaken!
2 maandjes al weer! Gaat het goed met haar? 😍 2 meiden, geweldig 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Gelukkig groeien haar haartjes wel weer aan! Gek dat dat zo ineens kan gebe ...
Ja, super raar! Maar idd goed dat er wel al nieuwe haartjes zitten. Vind het daardoor al minder opvallen. En ze heeft er geen last van gelukkig, geen jeuk of pijn ofzo.
Kan ik me voorstellen! Sowieso leuk dat je haar sowieso binnenkort gaat ontmoeten 🥰 en voor wat het waard is, mn bevalling was deze keer echt mega snel. Dat is een voordeel van de 2e haha
En herkenbaar ook ja, hier hetzelfde met die van ons. Ze is ons de laatste tijd echt aan t uitdagen. Lekker karaktertje haha maar ze is ook wel heel lief voor dr zusje, dus komt wel goed.
En bij jullie komt t ook vast goed 😊 maar geniet nog even van de tijd samen 🥰 en daarna natuurlijk ook gewoon lekker genieten
2 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Ja, super raar! Maar idd goed dat er wel al nieuwe haartjes zitten. Vind he ...
Oh dat is sowieso heel fijn! Hopelijk blijft het lekker doorgroeien 😃
Haha dat stelt mij echt gerust. 🙈 Ben er niet bang voor maar kijk er ook niet naar uit😂 natuurlijk wel naar het moment dat ze er eindelijk is en we lekker met z’n 4tjes kunnen wennen aan elkaar. Zo benieuwd hoe Milly er op gaat reageren 🥹 Hoelang heb jij over je 2e bevalling gedaan? En was dat thuis of in het ZKH?
Ja wij gaan nog even lekker samen zijn en wachten af tot onze andere kleine meid komt. Ondertussen 40+3 nu 🤩