42 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik op aanraden van een kennis nu de Baby Tracker van Amila en die werkt eigenlijk nog fijner dan Medela vind ik. Je kunt makkelijker dan bij de Medela app switchen tussen wat je geregistreerd hebt en nieuwe registraties. Als je dus een nieuwe voeding wil vastleggen zie je daaronder meteen de vorige voedingen, incl welke kant.
Ik heb heel lang (bij mijn oudste, en bij deze eerst weer) de Medela app gebruikt. En die doet het ook prima. Maar op een dag hield die ermee op en kon ik niet meer inloggen 🤷🏼♀️ Toen dus geswitched.
5 jaar geleden
Ik gebruik babytracker de betaalde versie (5 euro). Is ook een gratis versie van. Deel hem samen met mijn man, zodat we beide inzicht hebben. Heel relaxt en overzichtelijk vind ik: top statistiekjes waardoor je snel ritmes ontdekt!
5 jaar geleden
Ik gebruik baby connect.
Kan je vanalles op invullen.
Van timers en instellen voor voedingen. Tot luiers. Slaapjes.
Notities. Medische zaken. Lengte gewicht vaccinaties arts bezoeken enz enz.
8 jaar geleden ook gebruikt voor onze dochter en die staat er nog steeds in. Nu onze zoon erbij. En gedeelde app met partner.
5 jaar geleden
Reactie op Syld
Ik gebruik medela, super fijn. Gratis, timen per borst, kolven, fles, luier ...
Ik kan dus geen geboortedatum instellen op de app en kan m daarom niet gebruiken heel irritant
4 jaar geleden
Welke gratis borstvoeding apps zijn nog meer goed...
Na de update van MyMedela naar Medela Family werkt de app niet meer op mijn telefoon 😥
Al contact gehad met Medela en die zeggen "Dit is helaas het geval als je telefoon een oudere Android versie heeft dan Android 9. De app is compatibel met Android 9, 10 en 11."