6 Reacties

2 jaar geleden

Hier ga het ook goed, enkel bij fruit begint ze krampen te krijgen als ze het eet erna over🤷‍♀️ maar ook ontlasting ga heel moeilijk ze heeft ook traag werkende darmen. Maar de kinderarts heeft vermeld dat ze na de voeding max 30cc water mag drinken dit krijgt ze niet op en ook wat vetstof toe te voegen aan haar patatjes dit nog niet gedaan omdat mijn schoonmoeder elke dag af komt met eten

2 jaar geleden

Ik had PRECIES hetzelfde, ik was toen gelijk gestopt met hapjes geven omdat hij heel veel moeite had met zijn ontlasting, en ik vond dit super zielig😢😢 Maar nu een paar weken verder en even doorzetten, gaat het super met ontlasting 👍🏼👍🏼 Ik zou het langzaam afbouwen naar 2x per dag, ik zit nog op 1x per dag een groot portie fruit hapje. En voor de rest flesjes.

2 jaar geleden

Misschien even contact opnemen met het CB? Wij hebben nu bijna een week de 5e fles laten vervallen. Oefenhapjes pakt ze nu ook ineens goed, we gaan nu van 1 naar 2 ijsblokjes per keer (‘s morgens fruit, avond groente). Ze is tot 4 maanden een moeilijke poeper geweest, maar er zit nu best wat regelmaat in dus ik ben heel benieuwd hoe ze op de hapjes reageert met de ontlasting.

2 jaar geleden

Hoi hoi, hier helpt probiotica heel goed! Het is wel wat duurder, maar sinds onze zoon dat krijgt, poept hij met regelmaat en is er geen obstipatie meer

2 jaar geleden

Reactie op Ciscaa

Hoi hoi, hier helpt probiotica heel goed! Het is wel wat duurder, maar sind ...
Ik ga het gelijk opschrijven. Gisteravond kwam opeens alles los en vanmorgen ook weer, misschien heeft het even vast gezeten en gaat het vanaf nu goed. 🤞

2 jaar geleden

Reactie op Marina L

Ik ga het gelijk opschrijven. Gisteravond kwam opeens alles los en vanmor ...
Gelukkig! Wortel schijnt bij veel baby's ook stoppend te werken. Wist ik ook niet