15 Reacties
5 jaar geleden
Hallo,
Ik ga na week 12 naar de kapper. Als ze niet op je hoofdhuid verven dag mag dat wel dacht ik. Ik ga voor high light en dan komen ze niet op je hoofdhuid maar zit er een stukje van af.
5 jaar geleden
Van hier: "Gelukkig bevatten de meeste haarverfproducten tegenwoordig weinig tot geen ammoniak, waardoor het veiliger is om te gebruiken. Wel adviseren sommige verloskundigen om met het blonderen van je haar te wachten tot na je zwangerschap. Dit komt door de aanwezigheid van waterstofperoxide, wat in grote hoeveelheden schadelijk kan zijn. Wil je toch graag je haar blonderen? Kies dan voor een middel met zes procent waterstofperoxide of minder en wacht tot je tweede trimester."
Ik ga volgende week, dan ben ik 13.4
5 jaar geleden
Met mijn eerste zwangerschap ben ik naar de kapper voor de highlights gegaan met 36 weken. Was niks aan de hand. Kind is hartstik gezond
5 jaar geleden
Overstappen op highlights 馃憣馃徑馃崁 ik verf mijn haren al jaren op die manier. Voordeel is ook nog eens dat je langer met de uitgroeide stukken zal doen omdat het minder opvalt. Handig voor als de baby er straks is 馃槄 dan zal de tijd verstrijken voordat de kappersbeurt weer komt denk ik gauw, tenminste.. zo trof ik de meeste dames in mijn stoel aan 馃檭.
5 jaar geleden
Ik heb eergisteren mijn haren laten verven (tintje donkerder met highlights). Kapster zei dat het helemaal geen kwaad kan. Zei wel dat verf een ander effect kan hebben op je haren dan voor je zwangerschap. Maar bij mij heeft het gewoon gewerkt 馃槂
5 jaar geleden
Ik ben kapster in zou overgaan op highlights het kan met hormonen zijn dat je iets minder ontgeeld dan normaal maar dat kunnen ze oplossen met een toner dan, als je volledig ontkleurd op de hoofdhuid kan je door hormonen een allergische reactie op kleur krijgen die nooit meer weggaat of het kan geel blijven en ga je allemaal banden krijgen en dat is na de zwangerschap een hel om weg te werken.
5 jaar geleden
Ik verf (blondeer) mijn haar altijd zelf. Heb dit keer gewoon wat afstand van de hoofdhuid gehouden. Omdat mijn eigen haar kleur ook blond is, is het niet storend.
5 jaar geleden
Super bedankt voor alle reacties! Ik heb echt bijna zwart haar van mezelf dus kben ook n beetje bang voor wat de hormonen doen (dat het Bassie achtig oranje blijft ofzo).. ik zit nog in mn 1e trimester dus ik wCht nog heel eventjes en dan zal k idd maar overgaan op highlights
5 jaar geleden
Reactie op leeuwin89
Super bedankt voor alle reacties! Ik heb echt bijna zwart haar van mezelf d ...
Als je bijna zwart bent en je zou in mijn stoel zitten voor highlights weiger ik dit tot na de zwangerschap 馃檲 1 voor de reclame van een salon omdat je echt niet weet hoe dat gaat uitkomen met de hormonen en omdat een stappenplan is van een paar keer en je wilt zo snel mogelijk licht gaan en je haar gaat nog zoveel te voorduren hebben zowel tijdens als na de zwangerschap. Ik heb een vb mijn beste vriendin is een donkerblonde ik zet altijd ballayge met zilverpapier om er een lichtblonde van te maken door haar hormonen tijdens de zwangerschap wer zij maar 1 tint lichter ipv 3 tinten zoals anders wij hebben toen besloten gwn haar haren bovenop in haar natuurkleur te doen dat het een ombre werd en gelukkig maar ook na de bevalling was zij zoveel haar kwijt dat ik nu na een jaar nog steeds geen balyage trek n haar haar de kwaliteit is nog veel te slecht
5 jaar geleden
Reactie op EllennS
Als je bijna zwart bent en je zou in mijn stoel zitten voor highlights weig ...
Hahaha oke bedankt voor je advies!! Jaa ik ben ook echt met mezelf in strijd, kmoet zeggen dat voor de zwangerschap het altijd al een half jaren plan (minstens) was om het op te lichten, ik heb het nu dus wel blond met uitgroei, maar wat zou je adviseren om nu met die uitgroei te doen dan? Om er niet al te tokkie/onverzorgd uit te zien tm maart 馃槀馃ぁ