Hcg waarde week 5+5

temeres
24 dagen geleden
Volgen
Dames ik heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken ik was toen 5+5 naar mijn eigen berekening. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn Hcg waarde 43000 is. Volgens mijn huisarts is dit hartstikke goed, gelukkig :) Ik ben benieuwd naar jullie hcg waarde en ervaringen
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
mca1995
24 dagen geleden
En waarom prikken ze dat als ik vragen mag ?
  • Rapporteren
Tinkerbellqq
24 dagen geleden
Reactie op mca1995
En waarom prikken ze dat als ik vragen mag ?
In Belgiรซ moet je dat laten prikken voordat je doorverwezen word naar een gynaecoloog, vaak prikken ze 2x om de oploop te bekijken. Is een stuk duidelijker dan oploop van testjes
  • Rapporteren
panaceatic
24 dagen geleden
Ik ben 1x geweest op 3w6d, toen was mijn waarde 911. Meteen ruim hoog genoeg om niet meer terug te hoeven prikken zei de huisarts, mocht meteen een afspraak vastleggen bij de gynaecoloog.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
24 dagen geleden
Mijne is was eerste week X 40 2de week X 173 en vorige week 273 is van 3 weken is dat wel normaal. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ dokter zij het goed was omdat het stijgt maar als ik jullie waardes zie
  • Rapporteren
Tinkerbellqq
24 dagen geleden
Reactie op verwijderd lid
Mijne is was eerste week X 40 2de week X 173 en vorige week 273 is van 3 weken is dat wel normaal. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ dokter zij het goed was omdat het stijgt maar als ik jullie waardes zie
Sowieso kan je waardes niet vergelijken, ik vind deze site heel fijn om te gebruiken https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
  • Rapporteren
panaceatic
24 dagen geleden
Reactie op verwijderd lid
Altijd naar je dokter luisteren ipv forum/internet ;) we zijn allemaal verschillende vrouwen, ons lichaam is dus ook anders. Dus die waarden zijn ook anders. Ik hoor ook dat het belangrijkste is dat het stijgt. Dus als je dokter dat zegt, zou ik dat proberen te geloven.
  • Rapporteren
Tinkerbellqq
24 dagen geleden
Reactie op panaceatic
Altijd naar je dokter luisteren ipv forum/internet ;) we zijn allemaal verschillende vrouwen, ons lichaam is dus ook anders. Dus die waarden zijn ook anders. Ik hoor ook dat het belangrijkste is dat het stijgt. Dus als je dokter dat zegt, zou ik dat proberen te geloven.
Dat dus!
  • Rapporteren
LG
23 dagen geleden
De mijne 5177 op 5 weken en een paar dagen. Ik denk dat de waarden wel anders worden uitgedrukt in NL tov BE.
  • Rapporteren
Tinkerbellqq
23 dagen geleden
Reactie op LG
De mijne 5177 op 5 weken en een paar dagen. Ik denk dat de waarden wel anders worden uitgedrukt in NL tov BE.
Hoe bedoel je dat?
  • Rapporteren
LG
23 dagen geleden
Reactie op Tinkerbellqq
Hoe bedoel je dat?
De bloeddruk wordt ook anders weergegeven in NL als in BE weet ik uit ervaring, maar ik weet ook niet exact hoe dat zit.
  • Rapporteren
Tinkerbellqq
23 dagen geleden
Reactie op LG
De bloeddruk wordt ook anders weergegeven in NL als in BE weet ik uit ervaring, maar ik weet ook niet exact hoe dat zit.
Bloeddruk moet je gewoon een nul achter zetten hcg is exact 't zelfde.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
23 dagen geleden
Reactie op Tinkerbellqq
Bloeddruk moet je gewoon een nul achter zetten hcg is exact 't zelfde.
Dus voor Nederland een 0 bij zetten dus 40 word dan in Nederland 400?
  • Rapporteren