48 Reacties

5 jaar geleden

Ik had dit ook.. Dus ook rond 9,5 week een echo laten doen. Alles was gewoon goed. Inmiddels weer 11 weken zwanger. Ik hoorde dat heel veel vrouwen dat hadden ❤️ snap dat dat eng is dat vondt ik ook toen ook. Fijn dat je vanavond een echo hebt.

5 jaar geleden

Ik heb het ook hoor, bijna geen klachten meerbehalve heelmoenog steeds, vreselijke honger en zette tepels. Maar we gaan ervan uit dat alles goed zit. Wij moeten nog 2 weken wachten op de echo(12wkn) dus das helemaal zenuwslopend. Ik wil ons Sjakie gewoon ff zien

5 jaar geleden

Had ik ook, met 9 weken. En toen een paar dagen later was het weer in full force terug!

5 jaar geleden

Reactie op Jbaby20

Ik had dit ook.. Dus ook rond 9,5 week een echo laten doen. Alles was gewoo ...
Pfff !! Gelukkig ben ik niet de enige.. ik hoop dat alles goed is, eerste keer is het hartje gestopt in de 8e week namelijk! Vandaar dat ik zo nerveus ben 😢 heb je nu wel weer symptomen of zijn ze weggebleven?

5 jaar geleden

Ik heb het ook hoor, bijna geen klachten meerbehalve heelmoenog steeds, vre ...
Ja dat duurt nog even zeg pff. Hopelijk gaan de dagen snel voor je voorbij! Probeer genoeg afleiding te zoeken 😘 en blijf positief

5 jaar geleden

Reactie op Aninwonderland

Had ik ook, met 9 weken. En toen een paar dagen later was het weer in full ...
Gelukkig ben ik niet de enige 🙈 het maakt me gewoon nerveus omdat ik de eerste keer ook geen klachten meer had en het toen mis is gegaan in de 8e week.. hoever ben je nu?

5 jaar geleden

Herkenbaar! Vanaf week 6 spuugmisselijk geweest, zo erg dat ik Emesafene ben gaan gebruiken (korte week) Daarna (zonder Emesafene) is de misselijkheid helemaal uitgebleven en voelde me gewoon fit. In paniek met mijn domme kop 😅 's avonds een test gedaan en die had tot mijn schrik vergeleken met vorige test maar een heel dun streepje... Door eerdere mk was ik ineens overtuigd dat het ook dit keer niet goed zat, tot ik kort daarna een prachtige echo had met sterk kloppend hartje en precies 8 weken bleek te zijn 🤗 Dus kortom 'geen symptomen' hoeft helemaal niet iets slechts te betekenen... Succes met jouw echo vanavond, hopelijk brengt het jouw weer rust 🍀

5 jaar geleden

Reactie op soesie94

Ja dat duurt nog even zeg pff. Hopelijk gaan de dagen snel voor je voorbij! ...
Jaaaaa probeer ik zeker. Helaas is het voor de vrouw altijd lastiger dan voor de man(aangezien je er letterlijk nee verbonden bent)🤣 maar ik kom de tijd wel door een ga ervan uit dat sjakie goed zit, hij krijgt iig de beste zorg van z'n mama, NU AL🥰

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 9 weken en ik heb sinds het weekend geen symptomen meer. Nu had ik toch maar weinig klachten.. maar het geeft wel een eng gevoel , als je niets voelt.

5 jaar geleden

Reactie op Sasha88

Herkenbaar! Vanaf week 6 spuugmisselijk geweest, zo erg dat ik Emesafene be ...
Als alles goed is vanavond heb ik ook zeker weer rust. Ben flink overstuur en gestresst geweest afgelopen week, omdat de hond na 16 jaar ingeslapen moest worden😢 hopelijk geen negatief effect gehad voor die kleine

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 9 weken en ik heb sinds het weekend geen symptomen meer. Nu ...
Ik heb zaterdag nog enorme pijn aan mijn borsten gehad. Gisterenochtend stond ik op en alles was weg.. geen bloedverlies of bruine afscheiding gelukkig, maar het maakt me wel onzeker en zenuwachtig voor vanavond

5 jaar geleden

Ik had precies het zelfde had dit ook toen ik zwanger was van onze dochter. Afgelopen vrijdag echo gehad en alles zag er top uit ben nu 11 weken en heb haast geen klachten meer 😊. Succes vanavond hopelijk is alles goed en kan je echt gaan genieten.

5 jaar geleden

Oh oh, ik heb hetzelfde. Eerder veel last van vermoeidheid, misselijkheid, gevoelige borsten etc. Nu zit ik zelfs te experimenteren met misselijkheid. Eerder MOEST ik meteen eten anders zou ik al overgeven, nu voel ik slechts lichte ongemak. Een borst is gevoelig, de andere niet.. 😂Ik heb volgende week de termijn echo, maar om mijzelf gerust te stellen gaan we woensdag een pretecho doen..

5 jaar geleden

Reactie op derrie

Oh oh, ik heb hetzelfde. Eerder veel last van vermoeidheid, misselijkheid, ...
Spannend! Hoeveel weken ben je nu ?

5 jaar geleden

Hi dames, ik heb hetzelfde en ik ben nu 8 weken. Ik zou bijna vergeten dat ik zwanger ben omdat de symptomen zo zijn afgenomen. Niet meer misselijk of buikkrampjes en mijn borsten zijn nog maar een beetje gevoelig. Ik zit te twijfelen om mijn verloskundige te bellen. Wat zouden jullie doen?

5 jaar geleden

Reactie op mamaloulou

Hi dames, ik heb hetzelfde en ik ben nu 8 weken. Ik zou bijna vergeten dat ...
Ik zou zoiezo even bellen. Al is het voor je eigen geruststelling. Mischien mag je wat eerder langs komen. Ik heb vanochtend ook gebeld om te vragen of ik vrijdag langs kan komen dan ben ik weer terug van vakantie.

5 jaar geleden

Vanaf begin zwangerschap naast vermoeidheid geen klachten. (morgen 10 weken zwanger). Nu met deze warmte even naar de action en boodschappen doen. Action gelukt maar zonder boodschappen thuis. Last van lichte duizeligheid en een gek gevoel kan het niet plaatsen. Wist alleen moet zien dat ik thuis kom. Dat gooi ik dan maar op zwangerschapskwaaltjes.

5 jaar geleden

Reactie op soesie94

Spannend! Hoeveel weken ben je nu ?
10 weken, ik houd de positieve sfeer erin. Lees van veel andere dames dat dit normaal kan zijn. Het is alleen zo gek, eerst zo ziek zijn van zwangerschap en nu verdwijnen de symptomen. 🤷‍♀️

5 jaar geleden

@soesie94 laat je weten hoe het is gegaan? Ik heb sinds een week (nu 9+1) ook opeens geen symptomen meer terwijl ik tot die tijd de hele dag kotsmisselijk was. Bij mn 1e was ik dit tot 14 weken.

5 jaar geleden

Reactie op soesie94

Als alles goed is vanavond heb ik ook zeker weer rust. Ben flink overstuur ...
Hoe was je echo vanavond meis?