14 Reacties
5 jaar geleden
https://www.isla.nu/gebruiksaanwijzing-isla-moos
Tip! ( verkrijgbaar bij Kruidvat etos enz)
Fijn spul. Veilig gebruik enz. Wordt ook veel gebruikt door sprekers zangers en musici wereld die afhankelijk zijn van hun stem ( heesheid en kriebel)
Proberen waard.
5 jaar geleden
Reactie op EsBaby24
Je hebt er vast al aan gedacht, maar heb je ook theelepeltjes honing geprob ...
Ouh ja ik heb echt al Vanalles geprobeerd ... honing , thee met gember , Citroen en honing , waterijsjes , tabletjes van medica op basis van honing , bronchosedal hoestsiroop... maar geen resultaat 馃槱 en mijn buik doet zoveel pijn bij elke hoestbui ...
5 jaar geleden
Voor die kriebelhoest code茂ne tabletten van je huisarts vragen! Misschien heeft ie nog wat middeltjes/tips voor je.
5 jaar geleden
Ik heb al 5 weken last van een vervelende kriebelhoest, ik snap je frustratie 馃様 ik neem nu stodaline en het betert eindelijk.. 馃榿
5 jaar geleden
Ik heb het ook al 3 keer gehad deze zwangerschap, ik dronk veel water en at menthol groentjes, dat wat het enige wat bij mij hielp maar dat is voor iedereen anders. Je mag namelijk niet zoveel hebben aan keelsnoepjes etc.
VRIEND
5 jaar geleden
Nog een suggestie: kriebelhoest kan ook ontstaan door irritatie van de maag. Heb je veel last van brandend maagzuur? Dan zou je kunnen proberen als je bijv omeprazol gebruikt of dat de hoest verlicht. Sterkte!