9 Reacties

3 jaar geleden

Ze heeft overigens geen koorts, we hebben haar temperatuur gemeten

3 jaar geleden

Mijn eerst reactie idd huisartsen post. En een koorts stuip. Anders ik alleen epilepsie bedenken maar dan moet je echt naar de dokter.

3 jaar geleden

Reactie op Juudii

Mijn eerst reactie idd huisartsen post. En een koorts stuip. Anders ik alle ...
Voor een koorts stuip of epilepsie is het wel gek als het dan ineens vaak op een dag is en ook weer weg is. En bij een epileptisch insult waarbij armen, benen en romp schokken zou je ook bewustzijnsverlies verwachten. Maar huisartsenpost lijkt me een verstandige zet, weet je al wat meer?

3 jaar geleden

We hebben de huisartsenpost gebeld en die vonden het niet alarmerend. Kan zijn dat ze ziek aan het worden is of het kan een soort uiting van frustratie zijn. Ze ligt nu lekker op bed

3 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Ja dat zou heel goed kunnen hoor. Dat het gewoon een soort uiting van onvrede is

3 jaar geleden

We hebben de huisartsenpost gebeld en die vonden het niet alarmerend. Kan z ...
Jammer dat we hier geen filmpjes kunnen plaatsen. Mijn dochter doet dit (klinkt als hetzelfde) sinds vorige week heel erg. Ze deed dit af en toe al als ze heel enthousiast werd, maar ik denk dat ze meer wil dan dat ze kan en het zo uit.. armen en benen helemaal gespannen maar wel alert..

3 jaar geleden

Hou het goed in de gaten. Indien het vaker voorkomt niet aarzelen om contact met je huisarts op te nemen en je laten door te verwijzen naar de kinderarts. Ik kan aan de hand van dit verhaal niet opmaken of er sprake is epilepsie maar er zijn een hoop aandoeningen waarbij epileptische insulten voor komen welke goed behandeld kunnen worden.