Kan iemand mij helpen? Waar kun je bh’s kopen met een bredere schouderbandjes? Mijn borsten zijn zo zwaar en hangerig dat me bh naar beneden getrokken word. Wie heeft hier kom last van? Het lijkt alsof ik de enige ben met zoiets want ik vind op Google geen enkele bh die hier tegen helpt 😅😅😅
Ik ben (al in week 5) van e naar f gegaan. Heb gewoon m’n favo merk bh prima Donna in een f gekocht. Niet goedkoop maar die zitten toch veel lekkerder dan al dat meegroei spul. Die zijn gewoon te slap voor me. Hopelijk kan ik hier de zwangerschap mee door 🤞. Vind 2 cupmaten groter wel voldoende 😉
Ik ben van F naar G gegaan, heb een bh van Triump gekocht. Zit heerlijk stevig en met een dunne voering, zie je niet gelijk als je het koud hebt.. ;-)
Hoop dat ze niet veel groter worden, want vind dit meer dan genoeg.
Vaak valt er wel een korting te regelen via Sovendus. (moet je eerst wat kopen bij een andere site en dan kan je kortingscoupons selecteren)
Zodra ik het verteld heb ga ik bij m’n schoonzusje langs. Die heeft een fantastische lingerie speciaalzaak. M’n borsten hebben nu namelijk wat meer kwaliteitseisen dan normaal. 😅
Kijk eens naar de katoenen zwangerschapsbeha's van Anita. Zelf droeg ik model Jana. Aardslelijk, maar wel ontzettend comfortabel. Te koop bij je lingeriespeciaalzaak.