28 Reacties

5 jaar geleden

Al gedacht aan een borstvoedings beha? Waarschijnlijk wel al... ik herken het 😅

5 jaar geleden

Even langs de hunkenmoller?

5 jaar geleden

Ik volg even heb dat probleem ook zelf grote cup maat en omvang kocht ze altijd bij bonprix maar nu zoek iets zonder beugels

5 jaar geleden

Ik heb bij de Hunkemöller een meegroeibeha gekocht! Erg fijn, stevig en wat bredere schouderbanden!

5 jaar geleden

Ik herken het. Hier cup F en ze worden er niet kleiner op hahaha. Ik volg even voor goed advies.

5 jaar geleden

Ik ben (al in week 5) van e naar f gegaan. Heb gewoon m’n favo merk bh prima Donna in een f gekocht. Niet goedkoop maar die zitten toch veel lekkerder dan al dat meegroei spul. Die zijn gewoon te slap voor me. Hopelijk kan ik hier de zwangerschap mee door 🤞. Vind 2 cupmaten groter wel voldoende 😉

5 jaar geleden

Ik heb zwangerschaps BH’s van Prenatal, zitten heerlijk. Een wereld van verschil met mijn normale BH’s, die ook echt niet meer passen nu.

5 jaar geleden

Sport bh ?

5 jaar geleden

Ik ben van F naar G gegaan, heb een bh van Triump gekocht. Zit heerlijk stevig en met een dunne voering, zie je niet gelijk als je het koud hebt.. ;-) Hoop dat ze niet veel groter worden, want vind dit meer dan genoeg. Vaak valt er wel een korting te regelen via Sovendus. (moet je eerst wat kopen bij een andere site en dan kan je kortingscoupons selecteren)

5 jaar geleden

Lingerie speciaalzaak: ben ik super goed geholpen en geadviseerd!

5 jaar geleden

Zodra ik het verteld heb ga ik bij m’n schoonzusje langs. Die heeft een fantastische lingerie speciaalzaak. M’n borsten hebben nu namelijk wat meer kwaliteitseisen dan normaal. 😅

5 jaar geleden

Ik heb soft sportbhs van de primark sinds ik zwanger ben is dat het enige comfortabele in me leven

5 jaar geleden

Reactie op Feey

Ik heb bij de Hunkemöller een meegroeibeha gekocht! Erg fijn, stevig en wat ...
Ik zocht dit even op maar vind daar niets van terug. Heeft u een link of foto's van hoe die er uit ziet aub?

5 jaar geleden

Kijk eens naar de katoenen zwangerschapsbeha's van Anita. Zelf droeg ik model Jana. Aardslelijk, maar wel ontzettend comfortabel. Te koop bij je lingeriespeciaalzaak.

5 jaar geleden

Bij de Hunkemöller gewoon dezelfde bh een maatje groter/cup groter gekocht.

5 jaar geleden

Hier pas 8 weken zwanger. En borsten enorm gegroeid... pijnlijk! Nu terug begonnen met sport bh te dragen. Ook om te slapen

5 jaar geleden

Prima Donna, heel fijn! Ik heb er nu 1 gekocht en die was ik Savonds even snel..

5 jaar geleden

Terstal! Ideaal

5 jaar geleden

Cariwell padded gelwire voedingsbh misschien een idee

5 jaar geleden

ik draag die leuke kanten van de action nu veel. knellen niet en voor een prikkie koop je weer een maatje groter erbij.