2 Reacties

22 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik heb 2x keizersnede gehad. 1e een spoedje na 24u weeenstormen en 2e gentle sectio. 2e operatie zelf veeeeeel fijner ervaren, maar het herstel.. pfoe. Pittig. Flauwgevallen van de pijn ondanks flinke morfine bij de 2e, terwijl ik bij de eerste de dag erna al zelf kon opstaan met enkel paracetamol. Ik had een papagaai gehuurd voor bij het bed, die echt veel veel veel gebruikt de eerste weken, dat scheelde wel. Maar tillen en verzorgen van de 1e ging echt niet die eerste weken. Je moet wel echt langer herstellen de 2e x wat ik zelf merkte.... Succes ermee!!!

20 dagen geleden

Hoi Mijn eerste keizersnede was spoed en verliep slecht met een lang herstel, de gyn maakte verkeerde beslissingen. De tweede was een gentle sectio in een ander ziekenhuis en verliep veel beter. Het herstel ging ook veel sneller. De oudste was 2 jaar 1 week toen. Vooral het niet mogen tillen viel erg zwaar. Baby had koemelkallergie en krijste 3-4u per dag eerste maanden. Dus ik ervaarde het loeizwaar. Vriend nam 6 weken vrij. Na 7 maanden gingen we uit elkaar en de kinderen kunnen niet naar hem. Dus nu is t nog zwaarder lol maar we komen er wel! Toen de jongste 7 maanden was