1752 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn aan het twijfelen tussen Boris en Otis, wat vinden jullie?

3 jaar geleden

Reactie op mamaloulou

Wij zijn aan het twijfelen tussen Boris en Otis, wat vinden jullie?
Otis🥰

3 jaar geleden

Vinden jullie een jongens naam ook zo lastig? Wij kunnen maar niet de naam vinden waar we super enthousiast van worden. Op ons lijstje staan nu oa: - Milo - Fender - Daley - Kick We willen graag een leuke naam die je nog niet te vaak hoort. Hebben jullie ideeën?

3 jaar geleden

Er was iemand met de naam Evia... Ik wilde reageren, maar het topic werd op dat moment gesloten. Dus bij deze ☺️ Ik vind Evia een superleuke naam. Uniek.ik houd van unieke, niet doorsnee/standaard namen. Prachtig! En wat vind je van Evya? De E spreek je uit als È van hè). Je zegt Èffia. Dus je spreekt het snel uit als het ware. Hoop dat ik het goed genoeg heb uitgelegd. De naam Evya betekent tree of life. Succes met de keuze 😊

3 jaar geleden

Onze zoon gaat waarschijnlijk Elias Samuel heten 💙

3 jaar geleden

Reactie op mamaloulou

Wij zijn aan het twijfelen tussen Boris en Otis, wat vinden jullie?
Otis😍

3 jaar geleden

Onze zoon gaat waarschijnlijk Elias Samuel heten 💙
Prachtig, ik vind Elias zo mooie naam. Morgen horen we het geslacht bij de 20 weken echo. Heel erg benieuwd. Eliah vind ik ook mooi klinken, twijfel nog. Gelukkig nog alle tijd om nog verdere namen te zoeken🥰

3 jaar geleden

Voor meisje wordt het Feline en jongen Tobias ❤️

3 jaar geleden

Voor een jongen: Mark of Niels? Ben benieuwd wat jullie zeggen.

3 jaar geleden

Voor een meisje denken we aan: Emily Olivia, een jongetje: Florian Olivier. Vinden we mooi en klassiek, wat vinden jullie hiervan?

3 jaar geleden

Reactie op MacyMae

Prachtig, ik vind Elias zo mooie naam. Morgen horen we het geslacht bij de ...
Eliah vind ik ook prachtig, en Elijah in het Engels ook.. Mijn man vond Elias het mooist, dus daar zijn we voor gegaan

3 jaar geleden

Vinden jullie een jongens naam ook zo lastig? Wij kunnen maar niet de naam ...
Nevan, Aiden, Milo is ook leuk om als Mylo te schrijven, Lux, Javen

3 jaar geleden

Ik vond daphne, Lindsey of Stacey mooi. Maar wil het dan op Amerikaanse nadrukking hebben. Of speciaal geschreven. Zoals bv Daphney, Staecy

3 jaar geleden

Vinden jullie een jongens naam ook zo lastig? Wij kunnen maar niet de naam ...
Ja vreselijk lastig! Ik vind echt bijna alle jongensnamen stom, geen één waarvan ik denk ja die is leuk.. 😒

3 jaar geleden

Wij gaan haar Faye noemen! 😍😍

3 jaar geleden

Ons mooie meisje gaat Jasmijn heten❤

3 jaar geleden

Onze kleine man gaat Guus heten🥰 we hebben al een dochter die Fien heet. Fien en Guus...

3 jaar geleden

Reactie op gelukkigevrouw🍀

Er was iemand met de naam Evia... Ik wilde reageren, maar het topic werd op ...
Daar wilde ik ook graag nog op reageren: Ik ken een meisje dat Iva heet. Is ook een mooie originele naam.

3 jaar geleden

Reactie op STOKJE

Daar wilde ik ook graag nog op reageren: Ik ken een meisje dat Iva heet. Is ...
Iva! Ook mooi zeg! En origineel ja 😀

3 jaar geleden

Wij vinden Finn echt het aller leukst. Staat wel in de namen top 10 everywhere... Maar ookal opperen we beide andere namen, deze naam blijft t leukst. Dus dit wordt m gewoon. Lekker populair 🤣🤣